کد خبر : 1971246 | 16 مهر 1402 ساعت 19:16 | 9.8K بازدید | 7 دیدگاه

کلافگی کلوپ: ولم کنید، از داوری سوال نپرسید!

بعد از تساوی 2-2 لیورپول مقابل برایتون که لیورپولی‌ها بار دیگر به داوری آن اعتراض دارند، یورگن کلوپ از پاسخ دادن به سوال درباره داوری خودداری کرد و حاضر نشد در این باره حرف بزند.

کلافگی کلوپ: ولم کنید، از داوری سوال نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت. لیورپولی‌ها خیلی زود دروازه‌شان را توسط آدینگرا باز شده دیدند، ولی در دقایق پایانی نیمه اول با دو گل محمد صلاح این نیمه را با برتری به پایان بردند. در نیمه دوم برایتون توسط لوئیس دانک دومین گلش را زد و بازی را به تساوی کشاند. بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

این بازی هم مثل بازی جنجالی مقابل تاتنهام با نارضایتی لیورپولی‌ها از داور همراه بود. در نیمه اول مسابقه و در وقت‌های اضافه این نیمه پاسکال گروس، هافبک آلمانی برایتون، در محوطه جریمه خودی پیراهن دومینیک سوبوسلای را کشید و داور نقطه پنالتی را نشان داد. محمد صلاح این توپ را گل کرد تا کامبک لیورپول در این نیمه تکمیل شود و قرمزها با برتری 2-1 به رختکن بروند. اما لیورپولی‌ها می‌گویند گروس یک موقعیت گلزنی صددرصد را از سوبوسلای گرفت و طبق قوانین باید اخراج می‌شد. اما تیم وی‌ای‌آر با وجود بررسی صحنه این موضوع را به داور گوشزد نکرد تا حق لیورپول ضایع شود.

1937623

از این نتیجه راضی هستی؟
راستش را بخواهید نتیجه درست این بازی همین بود. ولی خب راضی نیستیم چون می‌توانستیم بهتر از این باشیم. ما یک امتیاز گرفتیم، یک امتیاز بیشتر از آن بازی. پس کمی خوشحال‌ترم. در نیمه دوم باید گل سوم را می‌زدیم، ولی موقعیت‌های تک به تک زیادی را خراب کردیم. برای همین می‌گویم می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

اشتباهات لیورپول روی دو گل برایتون؟
مک‌آلیستر اشتباه بدی داشت ولی بعد توانست خودش را پیدا کند و خوب بازی کرد. بازی کردن مقابل باشگاهی که سال‌ها در آن بوده‌ای واقعا سخت و حساس است.

لیورپولی‌ها از اینکه پاسکال گروس اخراج نشد عصبانی هستند
نمی‌دانم. درباره قوانین با من صحبت نکنید.

لیورپول جنجال‌های بازی تاتنهام را پشت سر گذاشته؟
روی‌هم‌رفته شرایط خوبی داریم. ما امروز فرصت پیروزی را داشتیم ولی آن را از دست دادیم. ما از خودمان انتظارات زیادی داریم. من بین دو نیمه با بازیکن‌ها صحبت کردم و در نیمه دوم می‌توانستیم کار را تمام کنید ولی نشد.

از روحیه بازیکنان لیورپول در این بازی راضی بودی؟
ما فوتبال بازی می‌کنیم و نه تنها امروز همیشه برای همه چیز می‌جنگیم. من امروز شاهد بودم که بچه‌ها می‌جنگند. ولی در برخی دقایق حساس باید بهتر بازی کنیم. در نهایت نظر من این است که ما فوتبال بازی می‌کنیم و این کار را هم خوب انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها