کد خبر : 1971264 | 16 مهر 1402 ساعت 20:18 | 12.4K بازدید | 22 دیدگاه

پایان یک کابوس: باور کنید شهاب گل زد!

شهاب زاهدی اولین گل فصل را با یک اشاره پای چپ به بهترین شکل ممکن به ثمر رساند.

پایان یک کابوس: باور کنید شهاب گل زد!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شماره 20 پرسپولیس سرانجام موفق شد دروازه حریف را باز کند و طلسم گلزنی خود را در بازگشت به جمع سرخپوشان بشکند. شهاب که از ابتدای فصل در ترکیب قرمزها حضور داشت، در بازی امروز هم تلاش خود را به کار گرفت اما چند فرصت را در اواسط نیمه اول از دست داد.

ویدئو: 313074

حتی در یک صحنه و زمانی که ارسال از کناره می‌رفت به امید عالیشاه برسد، زاهدی روی توپ اثر گذاشت تا این موقعیت از دست برود. با این حال در دقیقه 40 ارسال دانیال اسماعیلی‌فر با دخالت مثبت زاهدی همراه شد تا یک گل دیدنی برای سرخپوشان ثبت شود.

1937681

در این گل دانیال از جناح راست توپ را روی دروازه ریخت و شهاب زودتر از مدافع گل‌گهر خود را به توپ رساند و با نوک پای چپ توپ را به گوشه زاویه مخالف دروازه فروزان هدایت کرد تا یک گل دیدنی برای پرسپولیس به ثمر برسد.

این نخستین گل زاهدی بود که پرسپولیس را از حریف پیش انداخته و حالا سرخپوشان بعد از ناکامی متوالی زاهدی و نمایش‌های ضعیف این مهاجم، پیروزی خود را با این خرید جنجالی جشن می‌گیرند.

1937682

البته شهاب زاهدی دقایقی بعد یک فرصت دیگر را هم از دست داد تا همچنان سایه انتقادات را بالای سر خود داشته باشد اما حداقل این گل کمی فشار را از روی این مهاجم پرسپولیس برداشته است.

دیدگاه‌ها