کد خبر : 1971291 | 16 مهر 1402 ساعت 21:57 | 24.1K بازدید | 106 دیدگاه

باهویی از شرایط مسابقه دور است؛

یحیی در جشن قهرمانی: مشکلات عجیبی داریم

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی برای گل‌گهر سیرجان از مسئولان باشگاه پرسپولیس گلایه کرد.

یحیی در جشن قهرمانی: مشکلات عجیبی داریم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: جا دارد از حضور گرم هواداران و به خصوص بانوان عزیز تشکر کنم که تشویق و حمایت کردند. یک تسلیت هم بابت فوت آقای آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی عزیز به جامعه هنری می‌گویم.

ویدئو: 313088

او سپس در خصوص این مسابقه گفت: با توجه به وضعیت جدول، این سه امتیاز خیلی مهم و حائز اهمیت بود. بازی سختی بود؛ تیم حریف نظم خوبی داشت و در ضدحملات خطرناک نبود. از این سه امتیاز خوشحالیم. شرایط زمین زمین نسبت به قبل بهتر شده و جا دارد از همه زحمت‌کشانی که برای این زمین وقت گذاشتد، تشکر کنیم. توانستیم نسبتا بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازیکنان مشکلاتی دارند که نمی‌دانیم چه زمانی قرار است حل شود‌. این شرایط لایق این بازیکنان نیست و آنها سزاوار بهتر از اینها هستند اما متاسفانه تیم مشکلات زیادی دارد. ما زیاد درباره این مسائل صحبت نمی‌کنیم و می‌دانیم که شرایط اقتصادی و معیشتی مردم سخت است و ما هم در مسائل مالی بحثی نداریم اما بحث این است که به تیم اهمیت بدهند و از این تیم که سه جام گرفته است، تشکر داشته باشند. متاسفانه مقداری بی‌اهمیتی دیده می‌شود. دیدید که بازیکنان امروز چقدر انرژی گذاشتند و زحمت کشیدند تا بتوانند سه امتیاز را بگیرند. خیلی خوب دویدند و زحمت کشیدند و برای هواداران و حیثیت خودشان بازی کردند. از همه آنها ممنونم و نمی‌دانم چطور باید زحمات بچه‌ها را جبران کنیم. من خودم گاهی خجالت می‌کشم اما این شرایط لایق این بچه‌ها نیست.

یحیی با تاکید بر اینکه با توجه به برگزاری جشن قهرمانی سوپرجام، بازی با گل‌گهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، عنوان کرد: ما با توجه به اینکه قرار بود بعد از بازی سوپرجام را بگیریم، دوست داشتیم همراه با سه امتیاز و خوشحالی هواداران باشد. این بازی برایمان خیلی مهم بود و اگر مساوی می‌شد، این جام هیچ لطفی نداشت. واقعا از بازیکنان تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله مسئولان و مدیریت به فکر این بچه‌ها باشند.

سرمربی سرخپوشان در مورد گلزنی شهاب زاهدی گفت: او امروز موقعیت‌های خوبی به دست آورد و توانست خودش را در موقعیت قرار بدهد که این برای یک فوروارد مهم است. با توجه به جایگیری‌های خوبی که داشت، توپ‌های خوبی به او رسید. به نظرم می‌توانست بیشتر از یک گل بزند اما در هر صورت اولین گل او به سه امتیاز حساس و مهم همراه شد و این موضوع می‌تواند در روند و روحیه او تاثیر مثبتی بگذارد.

او در پایان در خصوص آخرین وضعیت نبیل باهویی توضیح داد: او خیلی از شرایط تمرین و مسابقه دور است و حداقل باید یکی دو بازی تدارکاتی انجام بدهد. هنوز به آن مرحله نرسیده که بتواند بازی دوستانه انجام بدهد و در ادامه به زمان بیشتری احتیاج دارد.

دیدگاه‌ها