کد خبر : 1971295 | 16 مهر 1402 ساعت 22:14 | 9.5K بازدید | 8 دیدگاه

گابریل مارتینلی:

بردن سیتی به ما اعتماد به نفس می‌دهد

گابریل مارتینلی، مهاجم آرسنال، معتقد است هر کسی در تیم به نوعی در پیروزی بزرگ مقابل منچسترسیتی نقش دارد.

بردن سیتی به ما اعتماد به نفس می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد در خانه در لیگ برتر منچسترسیتی را با نتیجه 1-0 شکست دهد. این پیروزی علاوه بر شکستن طلسم این تیم مقابل سیتی و نزدیک کردن آرسنال به صدر جدول از جهت دیگری هم روز خوبی برای آرسنالی‌ها بود. مارتینلی برای اولین بار از مصدومیت بازگشت و موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را روی پاس کای هاورتز بدهد که ابتدای فصل بسیاری او را یکی از بدترین خریدهای تابستانی در اروپا می‌دانستند.

مارتینلی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: "من فکر نمی‌کنم که همه‌کاره این برد بودم. فکر می‌کنم همه در این پیروزی نقش دارند. گل را زدم اما این گل کل تیم و کادرفنی و همه بود. من خوشحالم و تیم هم همین‌طور است."

او در مورد مصدومیتش توضیح داد: "بعد از آن لحظه [مصدومیتم]، من فقط سعی کردم تمام تلاشم را برای ریکاوری‌ام انجام دهم و سعی کردم برای بازی بعدی آماده باشم. خوشبختانه به این بازی رسیدم و به تیم کمک کردم. از گلزنی و آمادگی جسمانی‌ام راضی هستم."

1937754

او در مورد اینکه بالاخره تیمش موفق شد سیتی را شکست دهد هم گفت: "این به ما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. ما از پتانسیل خود باخبریم و می‌دانیم بازی در برابر آنها چقدر سخت است. امروز آنها را شکست دادیم و این به ما اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه لیگ می‌دهد. همیشه بردن تیم‌های بزرگ اینگونه است."

دیدگاه‌ها