کد خبر : 1971334 | 17 مهر 1402 ساعت 03:12 | 25K بازدید | 9 دیدگاه

یک بازیکن در انزلی از فوتبال لذت می‌برد (عکس)

میلاد باقری با گل سه امتیازی مقابل نساجی چهره ویژه ملوان در این دیدار بود.

یک بازیکن در انزلی از فوتبال لذت می‌برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری مدافع ملوان در دقایق پایانی بازی با ملوان گل 3 امتیازی و حساسی را به ثمر رساند تا ملوان در یک بازی تماشایی برنده از میدان خارج شود و 3 امتیاز را کسب کند.

ویدئو: 313068

باقری در این فصل جز نفرات ثابت و مورد اعتماد مهدی تارتار سرمربی ملوان بوده است و در 4 دیدار این تیم به میدان رفته است.

میلاد باقری در هفته ابتدایی مقابل ذوب آهن اصفهان غایب بود و در 4 دیدار دیگر این تیم فقط 2 گل دریافت و 2 کلین شیت ثبت کرده است.

او در این فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است و تبدیل به مهره ثابت مهدی تارتار در قلب خط دفاعی این تیم شده است، او با گلی که دیروز به ثمر رساند بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت، گلزنی در دقایق پایانی دربی شمال کشور برای هواداران ملوان فراموش نشدنی خواهد بود.

1937813

او در سال‌های فوتبالی خود در تمام تیم‌هایی که حضور داشته است عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است اما شرایط تیم و روندی که سپری کرده است باعث شده است که شرایط باب میل او نباشد، اما او به همراه ملوان روزهایی را سپری می‌کند که شاید بتوان گفت او در حال سپری کردن بهترین روزهای فوتبالی خود است.

مدافع باتجربه انزلی‌چی‌ها سابقه حضور در استقلال تهران را هم داشت اما هرگز برای این تیم به میدان نرفت و همین موضوع باعث شده بود که از او همیشه به عنوان بازیکن سابق استقلال یاد کنند، اما با گلی که امروز به ثمر رساند و عملکردی که در این فصل مسابقات داشته است، با حفظ روند رو به رشد می‌تواند بازیکن تاثیرگذاری برای ملوان باشد.

باقری بازی در تیم‌های پارس جنوبی، مس کرمان، استقلال، نفت مسجد سلیمان، شمس آذر قزوین را در کارنامه خود دارد و امیدوار است که با ملوان بهترین فصل فوتبالی خود را سپری کند.

دیدگاه‌ها