کد خبر : 1971356 | 17 مهر 1402 ساعت 00:57 | 31.7K بازدید | 24 دیدگاه

اعتراف بایرن: نباید ناگلزمان را اخراج می‌کردیم!

اولی هوینس، رییس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید اخراج یولیان ناگلزمان تصمیم او نبوده و مدیرعاملی اولیور کان اشتباه بوده است.

اعتراف بایرن: نباید ناگلزمان را اخراج می‌کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ اخیرا دچار مشکلات مدیریتی زیادی بوده است و این مشکلات در اواخر فصل گذشته به اوج خود رسیدند. جایی که یولیان ناگلزمان را در حالی که عملکرد خوبی در بایرن داشت به دلیل اختلاف نظر با مدیریت اخراج کردند و توماس توخل را جایگزین او کردند. این تغییر برای بایرن به قیمت از دست دادن جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تمام شد و قهرمانی بوندسلیگا هم به لطف باخت دورتموند در بازی آخر به دست آمد.

اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، درباره این مشکلات و اتفاقاتی که در هیئت مدیره بایرن افتاده مصاحبه‌ای انجام داده است.

در مورد اخراج ناگلزمان: «من سرمربی را تعویض نکردم. باشگاه سرمربی را اخراج و جایگزین کرد که طبیعتاً اخراج ناگلزمان عاقلانه نبود.»

در مورد الیور کان: «انتصاب الیور کان به عنوان مدیرعامل یک اشتباه بزرگ بود. وقتی متوجه شدم که او نمی‌تواند این کار را انجام دهد، او را با کارل هاینس رومنیگه عوض کردم.»

1937858

در مورد مکس ایبرل و جایگاه خالی مدیر ورزشی در هیئت مدیره بایرن: «من تخمین می‌زنم که تکلیف این جایگاه را در شش تا دوازده ماه آینده روشن خواهیم کرد. کار نسبتاً سخت و پست حساسی است و باید برای پر کردن آن حساسیت زیادی به خرج دهیم.»

درباره مبلغ پرداختی برای هری کین: «ما فقط ۹۵ میلیون یورو برای او پرداخت کردیم

دیدگاه‌ها