کد خبر : 1971359 | 17 مهر 1402 ساعت 01:01 | 49K بازدید | 27 دیدگاه

بازگشت امید به کورس قهرمانی؛

پورتو با طارمی فراموشی گرفت و بُرد!

ستاره ایرانی پورتو حضور 64 دقیقه‌ای در جریان پیروزی تیمش مقابل پورتیموننزه داشت.

پورتو با طارمی فراموشی گرفت و بُرد!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مثل همیشه مهدی طارمی را در ترکیب و خط حمله‌اش داشت، از ساعت 20:30 یکشنبه شب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم رده یازدهمی پورتیموننزه قرار گرفت.

مهدی طارمی که در دو مسابقه گذشته پورتو مقابل بنفیکا و بارسلونا نتوانسته بود گلزنی کند و گل او در دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا مردود شده بود، انگیزه زیادی در مسابقه با پورتیموننزه داشت تا بتواند به این روند پایان بدهد و دومین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند که این اتفاق نیفتاد.

ستاره ایرانی پورتو در نیمه اول و مثل دیدار با بارسلونا که خلق موقعیت‌های خوبی داشت، یک ارسال خطرناک مقابل پورتیموننزه انجام داد که بازیکنان تیمش نتوانستند از آن بهره ببرند و در دقیقه 64 هم تعویض شد.

تیم فوتبال پورتو در دقیقه 9 دیدار مقابل پورتیموننسی روی پاس په‌په و شوت تماشایی اوانیلسون گلزنی کرد، در دقیقه 83 دیوید کارمو را به‌خاطر دریافت کارت قرمز از دست داد و یک گل مردود هم در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند تا در نهایت موفق به کسب پیروزی در این بازی شود.

1937867

یاران مهدی طارمی با فراموشی دو شکست متوالی اخیرشان برابر بنفیکا و بارسلونا، با برتری یک بر صفر خانگی مقابل پورتیموننزه 19 امتیازی شدند و ضمن تثبیت جایگاهشان در رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال، فاصله دو امتیازی با بنفیکا رده دومی را حفظ کردند و به اسپورتینگ هم نزدیک شدند.

مهدی طارمی در شرایطی حالا باید به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود که در هشت مسابقه لیگ برتر پرتغال یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها