کد خبر : 1971362 | 17 مهر 1402 ساعت 04:29 | 36.5K بازدید | 12 دیدگاه

هواداران در ورزشگاه ماندند و تشویق کردند

ساکت بعد از باخت انتظار این اتفاق را نداشت!

هواداران مس رفسنجان بعد از شکست تیم خود مقابل استقلال از نمایش ساکت الهامی و شاگردانش ابراز رضایت کردند.

ساکت بعد از باخت انتظار این اتفاق را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان اگرچه مقابل استقلال تن به شکست یک بر صفر داد، اما بازی خوبی به نمایش گذاشت و شاید اگر گل به خودی میثم تیموری اتفاق نمی‌افتاد، نارنجی پوشان با دست پر زمین بازی را ترک می‌کردند.

ویدئو: 313044

اتفاق ویژه این مسابقه اما رضایت هواداران مس رفسنجان از عملکرد ساکت الهامی و شاگردانش بعد از شکست مقابل استقلال بود. نمایش خوب مسی‌ها سبب شد تا هواداران این تیم بعد از سوت پایان روی سکوها باقی بمانند و به تشویق اعضای تیم خود بپردازند.

1937872

هواداران مس ضمن تشویق ساکت الهامی با شعارهای خود به حمایت از نارنجی پوشان رفسنجان پرداختند. جالب اینکه بعد از پایان بازی تعداد زیادی از هواداران مس پشت در ورزشگاه ماندند و منتظر خروج ساکت الهامی از ورزشگاه شدند تا با سرمربی تیم خود عکس یادگاری بگیرند. این اتفاقی بود که شاید خود ساکت الهامی نیز انتظارش را نداشت، اما با آن مواجه شد و بی‌شک باعث می‌شود او با انگیزه بیشتر کار خود را در رفسنجان پیش ببرد و برای موفقیت‌های بعدی تلاش کند.

گفتنی است الهامی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال نیز از هواداران تیمش و حمایت‌های آنها تشکر کرد. او ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های آینده بتواند با جبران شکست مقابل استقلال باعث خوشحالی هواداران مس شود.

دیدگاه‌ها