کد خبر : 1971365 | 17 مهر 1402 ساعت 01:18 | 20.4K بازدید | 16 دیدگاه

پس از مورایس و عنایتی:

استعداد حسین‌نژاد نظر قلعه‌نویی را جلب کرد

محمدجواد حسین‌نژاد به اردوی تیم ملی دعوت شد تا روند رو به رشد خود را با سرعت زیادی ادامه دهد.

استعداد حسین‌نژاد نظر قلعه‌نویی را جلب کرد

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای حسین‌نژاد خیلی سریع در حال اتفاق افتادن است، درخشش در دربی اصفهان آن چنان نظرها را جلب کرد که جایگاه ویژه‌ای در ترکیب سپاهان پیدا کرد و پس از آن در تمامی مسابقات لیگ و آسیایی در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت.

حسین‌نژاد همراه با تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی المپیک هم شرکت کرد و عملکرد چشم‌نوازی در آن مسابقات ارائه کرد، سانترهای طلایی او در تاشکند زمینه‌ساز پیروزی‌های تیم ملی بود، او حتی در دیدار مقابل ازبکستان که بازیکنان تیم ملی امید تحت تاثیر تیم میزبان قرار گرفته بودند عملکرد انفرادی خوبی داشت و چندین موقعیت خوب با تکنیک بالایی که داشت برای ایران ایجاد کرد.

این جوان جویباری در کمتر از 3 ماه قرار است با پیراهن تیم ملی به میدان برود تا پس لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات مقدماتی المپیک با تیم ملی امید، حالا در یک تورنمنت به همراه تیم ملی بزرگسالان به میدان برود تا دیگر از او به عنوان یک بازیکن جوان و کم تجربه نام برده نشود، حسین‌نژاد تجربه کافی برای درخشش در هر مسابقه‌ای را دارد.

یکی دیگر از نکات جالب توجه حضور حسین‌نژاد به عنوان نماینده سپاهان در پست هافبک در تیم پرستاره سپاهان است، رضا اسدی و محمد کریمی در اردوی تیم ملی غایب هستند اما این بازیکن جوان توانست نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند.

1937876

او در ترکیب تیم ملی رقیب سرسخت و فوتبال بلدی به نام سامان قدوس را دارد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی اعتقاد ویژه‌ای به سبک فوتبالی او دارد، حضور حسین‌نژاد در اولین اردوی ملی می‌تواند درس‌های زیادی برای او داشته باشد و حتی بازی کردن و تمرین کردن کنار سامان قدوس برای بازیکن با استعداد و تکنیکی مثل او می‌تواند اتفاقات خوبی رقم بزند.

دیدگاه‌ها