کد خبر : 1971372 | 17 مهر 1402 ساعت 01:47 | 120.1K بازدید | 169 دیدگاه

طالب‌لو هم در اینستاگرام دست به کار شد

واکنش پر از کنایه دروازه‌بان استقلالی به پرسپولیس

وحید طالب‌لو با انتشار یک استوری نسبت به گلی که پرسپولیس دریافت کرد واکنش نشان داد.

واکنش پر از کنایه دروازه‌بان استقلالی به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌ها پیرامون گلی که گل گهر وارد دروازه پرسپولیس کرد ولی کمک داور عبور توپ از خط را اعلام نکرد، ادامه دارد. پس از آنکه باشگاه استقلال با انتشار تصویر لحظه عبور توپ از خط دروازه بیرانوند به آن واکنش نشان داد، حالا نوبت به گلر سابق آبی‌ها رسیده است تا به این موضوع کنایه بزند.

وحید طالب لو که بخش عمده دوران ورزشی خود را در استقلال سپری کرد و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بست، تصویری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده که جالب توجه است.

ویدئو: 105737

گلر محبوب هواداران استقلال تصویری از لحظه گل سیاه جامگان مشهد در فصل 96 – 95 که خودش درون دروازه آبی‌ها حضور داشت را منتشر کرد. لحظه ای که رضا عنایتی ضربه‌اش را روانه دروازه استقلال می‌کند و با وجود آنکه طالب لو توپ را روی خط دروازه مهار می‌کند اما کمک داور مسابقه به نشانه عبور توپ از خط دروازه، به سمت مرکز زمین حرکت می‌کند.

در آن صحنه مشخص بود که تمام توپ از خط دروازه عبور نکرده است ولی کمک داور مسابقه تشخیص داد که ضربه عنایتی به گل تبدیل شده و استقلال در دیداری که دو بر صفر پیش بود، در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت.

حالا طالب‌لو با کنار هم گذاشتن تصویر آن صحنه و تصویری از لحظه عبور توپ از خط دروازه پرسپولیس، یک نظرسنجی کنایه آمیز را منتشر کرده و از دنبال‌کننده‌های خود پرسیده که به نظر شما کمک داور کدام یک از این دو صحنه را گل اعلام کرده است؟

1937894

دیدگاه‌ها