کد خبر : 1971393 | 17 مهر 1402 ساعت 09:54 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت شاهین در بهترین روز

فولاد خوزستان در بازگشت مدافع خود به ترکیب توانست نخستین پیروزی فصل را به دست بیاورد.

بازگشت شاهین در بهترین روز

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان برای رسیدن به نخستین پیروزی فصل که در هفته هفتم مقابل هوادار تهران با حضور ایگناسیو مارتینز به دست آورد، شاهین توکلی را در خط دفاعی داشت که این بازیکن در بازگشت دوباره به ترکیب سرخ پوشان توانست نقش مهمی در بسته ماندن دروازه تیمش ایفا کند.

شاهین توکلی که در مسابقه هفته سوم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی به دلیل آسیب دیدگی در شروع نیمه دوم تعویض شده و پس از آن در دیدار حساس برابر پرسپولیس نیز حضور نداشت، در تعطیلات طولانی مدت نیز مدت کمی از تمرینات تیمش بخاطر مصدومیت دور بود، اما شرایط مطلوب خود را به دست آورد و در دیدار برابر هوادار به میدان رفت.

1937925

توکلی در چهارمین بازی این فصل خود در ترکیب فولاد خوزستان بازهم توانست موثر کار کند و عملکردش در خط دفاعی این تیم با دفع توپ‌های هوایی و زمینی و جلوگیری از حملات شاگردان فکری، کاری کرد تا در کنار کسب سه امتیاز، هیچ گلی دریافت نکنند و روحیه بهتری برای ادامه فصل بگیرند.

این مدافع که فصل گذشته 27 بازی در مس رفسنجان انجام داد و دو گل به ثمر رساند، نقش مهمی در رقم خوردن بیشترین بازی بدون گل خورده برای یک تیم در سال قبل داشت و حالا امیدوار است این وضعیت را در فولاد خوزستان هم تجربه کند.

دیدگاه‌ها