کد خبر : 1971395 | 17 مهر 1402 ساعت 09:57 | 43.6K بازدید | 31 دیدگاه

اعتراف قاتل بارسا: قبلا مسی الگویم بود، الان وینی!

برایان ساراگوسا، ستاره گرانادا، می‌گوید قبلا علاقه زیادی به لیونل مسی داشته اما حالا به وینیسیوس جونیور بسیار توجه می‌کند.

اعتراف قاتل بارسا: قبلا مسی الگویم بود، الان وینی!

به گزارش "ورزش سه"، گرانادا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-2 متوقف کند. 

آنها خیلی زود و در حالی که تنها چند ثانیه از شروع بازی نگذشته بود توانستند دروازه این تیم را توسط ساراگوسا باز کنند و پس از آن در دقیقه 29 باز هم همین بازیکن بود که موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

او در نیمه دوم هم این فرصت را داشت که هت تریک کرده و کار بارسلونا را تمام کند اما شوتی که به سمت دروازه حریف زد با تیرک برخورد کرد تا شانس در این زمینه با او یار نباشد. 

1937929

ساراگوسا پس از پایان بازی اظهارات جالبی را در گفتگو با خبرنگاران مطرح کرد که توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

این ستاره گرانادا در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی الگوی او بوده‌اند گفت:« الگوهای من در دنیای فوتبال؟ لئو مسی و نیمار بازیکنانی بودند که از کودکی همیشه برایم الهام‌بخش بودند اما حالا بیشتر توجه‌ام به وینیسیوس جونیور معطوف شده است.»

او همچنین با اشاره با فشار زیاد در بازی و درگیری‌اش با بازیکنان بارسا مدعی شد که یکی از آنها به او توهین کرده است: «رونالد آرائوخو در طول بازی به من گفت دست از دویدن بردار احمق لعنتی!»

دیدگاه‌ها