کد خبر : 1971401 | 17 مهر 1402 ساعت 11:56 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

برد سیتی خوش یمن نبود: ستاره فرانسه خط خورد

ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال، به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت پا از فهرست تیم ملی فرانسه خط خورد.

برد سیتی خوش یمن نبود: ستاره فرانسه خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، سالیبا روز گذشته یکی از بازیکنان خوب آرسنال در جریان پیروزی 0-1 این تیم برابر منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس بود. 

شاگردان میکل آرتتا با کسب این پیروزی ارزشمند موفق شدند با تاتنهام که پیش از این صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر بود هم امتیاز شوند و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرند. 

سالیبا تا پایان این بازی در زمین حضور داشت اما دقایقی پس از به صدا در آمدن سوت داور بود که اعلام شد او از فهرست دیدیه دشان برای دیدارهای فرانسه در وقفه بازی‌های ملی ماه اکتبر خط خورده است. 

1899848

فدراسیون فوتبال فرانسه این خبر را اعلام کرد و مدعی شد که این مدافع نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در دیدار دوستانه برابر اسکاتلند و همچنین بازی حساس و تماشایی برابر هلند در مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 همراهی کند. 

در این بیانیه آمده است: «ویلیام سالیبا نمی‌تواند در اردوی تیم ملی فرانسه حضور داشته باشد. این مدافع آرسنال از ناحیه انگشت بزرگ پای راستش احساس درد شدیدی دارد. او در اختیار باشگاهش خواهد بود تا این مصدومیت را به صورت کامل درمان کند.
دیدیه دشان پس از صحبت با پزشک تیم ملی فرانسه به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم خط زدن او از فهرست این تیم است و قرار ژان تودیبو جانشین او در دیدارهای پیش رو باشد.»

دیدگاه‌ها