کد خبر : 1971423 | 17 مهر 1402 ساعت 13:30 | 32.6K بازدید | 23 دیدگاه

شیرجه عجیب: ستاره سابق بارسا دست بردار نیست!

لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، در جریان دیدار گرمیو برابر اینترناسیونال دست به اقدامی عجیب زد.

شیرجه عجیب: ستاره سابق بارسا دست بردار نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سوارز در طول دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و اسپانیا بارها به خاطر رفتارهای عجیبی که در زمین داشت و تلاشش برای فریب دادن داور مورد انتقاد قرار گرفته بود. 

این بازیکن بارها در زمانی که پیراهن بارسلونا و لیورپول را بر تن داشت با شیرجه‌های عجیبی و اغراق‌آمیزی که می‌زد سعی داشت پنالتی‌ای را به سود تیمش بگیرد و به نظر می‌رسد که این عادت را همچنان ترک نکرده است. 

این اتفاقی است که بار دیگر در جریان شکست 2-3 گرمیو برابر اینترناسیونال از سوی این مهاجم 36 ساله تکرار شد و او نشان داد که هنوز هم تغییری در سبک بازی‌اش ایجاد نکرده است. 

در ویدیویی که از سوارز در شبکه‌های اجتماعی از این بازی دست به دست می‌شود، به خوبی مشخص است که او با مدافع حریف برای گرفتن توپ درگیر است و در نهایت این بازیکن اینترناسیونال است که موفق می‌شود. 

1937966

در این برخوردی هم انجام می‌شود اما این ستاره سابق بارسلونا چنان واکنش اغراق آمیزی به این برخورد دارد که باعث تمسخر کاربران شده است. او خودش را به هوا پرت می‌کند و سپس چند بار روی زمین پیچ و تاب می‌خورد. 

او سپس پایش را می‌گیرد و وانمود می‌کند که احساس درد دارد و به داور نگاه می‌کند تا مجابش کند که کارتی به بازیکن حریف نشان دهد و این اتفاق هم رخ می‌دهد اما پس از آن دوربین‌ها سوارز را نشان می‌دهند که روی زمین در حال خندیدن است. 

1937967

این ویدیو واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته و فوتبال‌دوستان زیادی از این رفتارهای او که در سال‌های پایانی فوتبالش همچنان ادامه دارد انتقاد کرده‌اند.

دیدگاه‌ها