کد خبر : 1971436 | 17 مهر 1402 ساعت 14:25 | 127K بازدید | 15 دیدگاه

گلزنی رینیر ژسوس

طلسم شکست: خرید افتضاح رئال گل زد

پای رینیر ژسوس، خرید 30 میلیون یورویی و ناکام رئال، دیروز در سری آ به گلزنی باز شد.

طلسم شکست: خرید افتضاح رئال گل زد

به گزارش "ورزش سه"، رینیر در سال 2020 با انتقالی 30 میلیون یورویی از فلامینگو به رئال مادرید پیوست اما نتوانست درخشش مورد انتظار را داشته باشد و به همین دلیل به صورت قرضی راهی بروسیا دورتموند شد. 

1937988

حضور او در دورتموند هم چندان موفقیت‌آمیز نبود و این بازیکن پس از دو فصل بار دیگر به رئال برگشت و باز هم به صورت قرضی و این بار به خیرونا پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد. او در نهایت در پایان فصل بار دیگر در اختیار رئال قرار گرفت. 

کارلو آنچلوتی به مدیران این باشگاه اعلام کرد که این هافبک برزیلی جایی در برنامه‌هایش ندارد و نام او را در فهرست تیم اول رئال هم قرار نداد تا او باز هم به دنبال یافتن باشگاهی دیگر باشد. در نهایت او قرضی تا پایان فصل راهی فروزینونه شد.

1937987

رینیر تا دیروز برای تیم جدیدش به میدان نرفته بود تا اینکه طلسم شکست و برابر هلاس ورونا در ترکیب ثابت قرار گرفت. جالب اینکه مهاجم برزیلی توانست گل اول بازی را در دقیقه 46 بزند و در ادامه نیز فروزینونه توانست 2-1 برنده بازی شود. رینیر در این بازی دو پاس موثر و خطرناک داد. هشت تکل موفق داشت و پنج بار نیز توپگیری کرد.

رینیر خوشبین است همین گل و شروع خوب باعث شود در ادامه فصل فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کند. او هنوز دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها