کد خبر : 1971448 | 17 مهر 1402 ساعت 15:12 | 16.5K بازدید | 16 دیدگاه

سه دقیقه طلایی با 44 پاس متوالی

مس رفسنجان آمار پاسکاری در لیگ را جابه‌جا کرد!

انتشار ویدئویی از بازی ترکیبی مس رفسنجان مقابل استقلال قابل توجه است؛ نارنجی پوشان در دقایقی از بازی 44 پاس متوالی داده اند.

مس رفسنجان آمار پاسکاری در لیگ را جابه‌جا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل استقلال یک بر صفر بازنده شد که عملکرد بسیار خوبی از نظر فوتبالی ارائه کرد و شکل بازی این تیم مورد تمجید برخی کارشناسان قرار گرفته است.

مسی‌ها در این دیدار موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کردند و شاید اگر با گل به خودی دروازه شان باز نمی‌شد، حداقل یک امتیاز از این بازی دشت می‌کردند.

ویدئو: 313161

در چنین شرایطی بخش رسانه‌ای باشگاه مس رفسنجان فیلمی از دقایقی از بازی این تیم مقابل استقلال را در فضای مجازی انتشار داده که قابل توجه است. در نیمه دوم مسابقه شاگردان ساکت الهامی وقتی یک بر صفر از حریف سرشناس خود عقب افتاده اند، در مدت زمانی حدودا 3 دقیقه ای یک حرکت ترکیبی زیبا را به نمایش گذاشتند و با گردش توپ در مناطق مختلف زمین 44 پاس متوالی به یکدیگر می دهند.

پاسکاری متوالی بازیکنان مس در این لحظات با دفاع فشرده استقلال همراه است، اما در نهایت این توپ منجر به یک موقعیت گل برای نارنجی پوشان می‌شود که شوت علی محمدی به فضای بالا دروازه می‌رود.

مسی‌ها در طول بازی با استقلال بر اساس آمار منتشر شده 522 پاس به یکدیگر دادند که درصد پاس‌های درست 83 درصد بود. این در حالی بود که بازیکنان استقلال در این بازی حدود 380 پاس با درصد صحیح بودن 76 را ثبت کردند.

دیدگاه‌ها