کد خبر : 1971457 | 17 مهر 1402 ساعت 16:15 | 33.7K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای کارشناس فرانسوی

لوئیس انریکه از همه ما نفرت دارد!

دنیل ریولو معتقد است لوئیس انریکه از صحبت با خبرنگاران و کارشناسان فرانسوی نفرت دارد و می خواهد زودتر محل مصاحبه را ترک کند.

لوئیس انریکه از همه ما نفرت دارد!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دیشب 1-3 پی اس جی مقابل رن، مرهمی برای لوئیس انریکه بود، اما نه برای رسانه های فرانسوی، که عمدتاً در مصاحبه های بعد از بازی، انریکه و تاکتیک هایش را زیر سوال برده اند.  

دنیل ریولو، کارشناس رادیو RMC Sport، به شدت از رفتار انریکه در برنامه "After Foot" (درگیری لفظی با کارشناس فرانسوی) انتقاد کرد و اعلام کرد که او از همه خبرنگاران نفرت دارد و به نظر می رسد که علاقه ای برای صحبت پس از بازی ندارد.

1936629

ریولو گفت: «اگر انریکه به همین منوال ادامه دهد، باید در بازی های زیادی پیروز شود تا از انتقادات در امان بماند. اگر پاری سن ژرمن برنده شود، مشکلی وجود نخواهد داشت. طبعا هواداران می گویند ما با مربی‌ای که نمی خواهد ایده هایش را با خبرنگاران در میان بگذارد، مشکلی نداریم چون مهم پیروزی در بازی هاست.»

1927480

ریولو ادامه داد: «اکنون همه مربیان بعد از بازی ها این کار را انجام می دهند. مربیان صحبت می کنند و داستانشان را می‌گویند. ما به همین دلیل مربیانی مثل سامپائولی، بیلسا یا مورینیو را دوست داریم. مربیان زیادی هستند که صحبت می‌کنند. غیر از این کمی احمقانه است. حس می‌کنم انریکه نوعی نفرت در چهره اش دارد و می‌خواهد زود بلند شود و برود. این کمی دردناک است، به خصوص اینکه همه انتظار دارند مربی باشگاهی مثل پاری سن ژرمن رفتار بهتری داشته باشد.»

دیدگاه‌ها