کد خبر : 1971467 | 17 مهر 1402 ساعت 17:10 | 6.8K بازدید | 8 دیدگاه

می‌خواهیم برابر مدعیان هم نتیجه بگیریم؛

مدافع ملوان: برد در دربی خیلی چسبید

مدافع ملوان می‌گوید این تیم تلاش خواهد کرد که برابر مدعیان قهرمانی لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد.

مدافع ملوان: برد در دربی خیلی چسبید

به گزارش ورزش سه، ملوان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در دقایق پایانی مسابقه با یک گل نساجی را شکست بدهد و در رتبه ششم جدول قرار بگیرد. مجید عیدی در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: این دربی شمال است. همیشه کری بین ملوان و نساجی بوده اما شرایط ما در این بازی خوب بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: ما در شروع بازی خیلی هجومی بودیم و در خانه خودمان به دنبال سه امتیاز بودیم. شرایط جدول هم طوری بود که باید می‌بردیم که از پایین جدول جدا شویم و بالای جدول رقابت کنیم. ما خیلی هجومی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و مستحق سه امتیاز بودیم.

عیدی درباره گل ملوان در لحظات پایانی مسابقه عنوان کرد: نمی‌دونم چطور بگویم. ما دو موقعیت متوالی داشتیم و فکر کنم کرنر دیگر موقعیت آخر بود. تمام ورزشگاه و کل تیم چشممان به آن توپ بود. باورش برای من هم سخت بود که توپ گل شود، چون نساجی مدافعان بلندقامتی داشت.

بازیکن ملوان در مورد شادی مهدی تارتار پس از گل توضیح داد: در آن دقیقه گل زدن واقعا خوشحالی هم دارد. واقعا هرکس دیگر هم جای آقای تارتار بود همچین کاری می‌کرد و خداراشکر که سه امتیاز را کسب کردیم.

1938029

عیدی سپس به تمجید از سرمربی ملوان پرداخت و گفت: من سال سوم است که شاگرد آقای تارتار هستم ک تمام تفکرات تاکتیکی ایشان را می‌شناسم. خداراشکر تا اینجا هم امتیازات خوبی کسب کردیم و امیدوارم این نتایج تداوم داشته باشد.

مدافع ملوان درباره عمل جراحی مازیار زارع، سرمربی فصل گذشته این تیم، گفت: آقای مازیار زارع عمل جراحی داشتند و ما هم پیگیر بودیم. امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خودشان را به دست بیاورند و به فوتبال برگردند.

او درباره شرایط ملوان و اولین دیدار این تیم پس از تعطیلات برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که پیش آمده بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم همین شرایط را حفظ کنیم. ما هر بازی را که می‌بریم، دیگر تمام است و به استقبال بازی بعدی می‌رویم. امیدوارم در آبادان مقابل صنعت نفت نتیجه خوبی بگیریم، چون پس از آن دو بازی سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس خواهیم داشت.

او در پایان درباره رقابت ملوان با تیم‌های صدر جدول گفت: نمی‌توانیم پرسپولیس و سپاهان را با تیم‌هایی مثل خودمان مقایسه کنیم، چون اصلا بودجه ما غیرقابل قیاس است. اما به هر حال ما پیراهن تیمی را پوشیدیم که قدمت زیادی دارد. می‌دانیم لباس چه تیمی را تنمان داریم و تمام توانمان را خواهیم گذاشت که بهترین رتبه را بگیریم و مقابل تیم‌های مدعی هم خوب ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها