کد خبر : 1971474 | 17 مهر 1402 ساعت 17:44 | 17.1K بازدید | 5 دیدگاه

مربی بلژیکی به جای رائول روی نیمکت آبی‌های پرطرفدار

باشگاه شالکه 04 سرمربی جدید خود را معرفی کرد. بر اساس اعلام باشگاه، کارل گررتس بلژیکی به عنوان سرمربی جدید منصوب شده است.

مربی بلژیکی به جای رائول روی نیمکت آبی‌های پرطرفدار

به گزارش "ورزش سه"، شالکه یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال آلمان از زمان اخراج سرمربی‌ سابقش توماس رایس بدون مربی بود.

آبی‌های ایالت وست‌فالن با اینکه در مدتی که به دنبال سرمربی می‌گشتند پیشنهاد جذابی به رائول، اسطوره رئال مادرید، ارائه کردند ولی رائول این پیشنهاد را نپذیرفت و ترجیح داد به فعالیت در کاستیا ادامه بدهد.

1938046

امروز باشگاه شالکه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کارل گررتس بلژیکی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است. گررتس فصل گذشته و تا پیش از شروع تابستان هدایت یونیون سن‌ ژیلواز را بر عهده داشت.

شالکه این روزها شرایط خوبی ندارد و مدیران باشگاه و هواداران امیدوارند با این مربی بلژیکی بتوانند روزهای تیره و تار را پشت سر بگذارند.

پیتر نبل و آندره هوخلمان، رئیس و مدیر ورزشی باشگاه شالکه، در مراسم معرفی این مربی بلژیکی گفتند هواداران از او و فلسفه فوتبالی‌اش در سن ژیلواز بسیار راضی هستند و حضور او باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی در تیم و هواداران شده است. شالکه امیدوار است با حضور این سرمربی بلژیکی بار دیگر به نیمه بالای جدول راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها