کد خبر : 1971499 | 17 مهر 1402 ساعت 19:48 | 47.2K بازدید | 17 دیدگاه

ناامیدی رئال: تکلی که ال‌کلاسیکو را سخت کرد!

رئال مادرید از کاهش مدت محرومیت سه جلسه‌ای ناچو فرناندز ناامید شده و به این ترتیب احتمال حضور او در ال‌کلاسیکو به صفر نزدیک شده است.

ناامیدی رئال: تکلی که ال‌کلاسیکو را سخت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای ال‌کلاسیکوی اول فصل که روز 28 اکتبر در خانه بارسا، استادیوم المپیک مونتجوئیک، برگزار می‌شود چند نگرانی بزرگ دارد که مهم‌ترین آنها کمبود بازیکن در خط دفاعی است.

آنچه نگرانی رئال را بیشتر کرد این بود که علاوه بر مصدومان خط دفاعی که احتمال رسیدن‌شان به این بازی نمی‌رفت رئال شاهد اخراج کاپیتانش ناچو فرناندز در دیدار مقابل خیرونا بود. ناچو در دقیقه 93 این بازی تکلی بسیار خشن روی پای پورتو، بازیکن خیرونا رفت. این تکل آنقدر شدید بود که پورتو را با برانکارد از زمین بیرون برده و سریعا به بیمارستان منتقل کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا همانطور که انتظار می‌رفت پرونده ناچو را بررسی کرده و او را به نقض ماده 122 آیین‌نامه انضباطی متهم کرده و سه جلسه از همراهی رئال مادرید محروم کرد.

1938090

چند روز بعد باشگاه خیرونا گزارش‌های پزشکی بازیکنش را منتشر کرد و مدعی شد ناچو به دلیل شدت مصدومیتی که به پورتو وارد کرده باید با محرومیتی بیشتر مواجه شود. اما از طرف دیگر مدیران رئال در این مدت به شدت در تلاش بودند تا محرومیت ناچو را به دو جلسه کاهش بدهند تا او بتواند به بازی مهم با بارسا در ال‌کلاسیکو برسد.

روزنامه آ اس در گزارشی اعلام کرد با اینکه رئال مادرید درخواست رسمی خود را به کمیته استیناف فدراسیون ارسال کرده ولی مدیران باشگاه امیدی برای کاهش محرومیت ستاره‌شان و در اختیار داشتن او در ال‌کلاسیکو ندارند. این روزنامه می‌گوید بر خلاف برخی شایعات، داوید آلابا هم به بازی با بارسا نمی‌رسد و عدم حضور ناچو برای کارلو آنچلوتی واقعا دردسرساز خواهد شد.

دیدگاه‌ها