کد خبر : 1971504 | 17 مهر 1402 ساعت 20:05 | 26.2K بازدید | 9 دیدگاه

شیرینی پیروزی‌های آرسنال زود از بین می‌رود!

لئاندرو تروسار، بازیکن تیم آرسنال، به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ قبل از فیفادی در جریان بازی تیمش مقابل منچسترسیتی، مسابقات مقدماتی یورو 2024 بلژیک را از دست خواهد داد.

شیرینی پیروزی‌های آرسنال زود از بین می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، این وینگر در نیمه دوم دیدار آرسنال با منچسترسیتی در روز دوشنبه به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و گاربیل مارتینلی جایگزین او شد که موفق شد گل پیروزی بخش آرسنال مقابل سیتی را به ثمر برساند تا آرسنال 0-1  بعد از مدت بیش از سه سال سیتی را شکست دهد.

 میکل آرتتا، سرمربی تیم، پس از بازی تایید کرد که تروسار اندکی مصدوم شده است اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. آرسنال در حال حاضر با مصدومیت‌هایی در پست‌های کلیدی مواجه است. باکایوکو ساکا به دلیل مشکل عضلانی قادر به بازی در روز یکشنبه نبود، در حالی که خرید تابستانی تیم، یورین تیمبر ممکن است پس از مصدومیت شدید زانو در ماه آگوست، کل فصل را از دست بدهد.

1938100

این دومین آسیب دیدگی همسترینگ تروسار در این فصل است، اما جای خوشحالی در جاهای دیگر وجود دارد. توپچی‌ها با بهبودی سریع مارتینلی تقویت شده‌اند،  این بازیکن برزیلی در نیمه اول یکشنبه به میدان رفت و در دقیقه 86 موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند.
آرتتا از عملکرد مارتینلی پس از این برد تمجید کرد و گفت که "او مثل یک بچه از بازی کردن خوشحال بود. "
هیچ زمانبندی خاصی برای بازگشت تروسارد وجود ندارد. آرسنال بازی بعدی تیمش را در 21 اکتبر در لیگ برتر برگزار می‌کند، زمانی که آنها به استمفوردبریج می‌روند تا با چلسی بازی کنند.

دیدگاه‌ها