کد خبر : 1971512 | 17 مهر 1402 ساعت 20:34 | 48.5K بازدید | 2 دیدگاه

پروفسور برزیل دوباره روی نیمکت نشست

تیته، سرمربی سابق تیم ملی برزیل که در جام جهانی قطر روی نیمکت سلسائو می‌نشست به عنوان سرمربی جدید باشگاه فلامنگوی این کشور انتخاب شد.

پروفسور برزیل دوباره روی نیمکت نشست

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2022 قطر برای تیته به معنای پایان دوران حضورش روی نیمکت تیم ملی برزیل بود. اما این مربی برزیلی نزدیک به یک سال بعد از پایان کارش در سلسائو امروز به عنوان سرمربی جدید باشگاه فلامنگو انتخاب شد.

مارکوس براز، نایب‌رئیس باشگاه فلامنگو، با اعلام خبر استخدام تیته به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: "باشگاه فلامنگو خیلی خوشحال است که می‌تواند تیته را روی نیمکتش ببیند. برای ما باعث افتخار است که مربی بزرگی مثل او پیشنهاد هدایت فلامنگو را پذیرفت".

1938120

پیش از این خورخه سامپائولی آرژانتینی هدایت فلامنگو را بر عهده داشت ولی او حدود دو هفته قبل اخراج شد. در این مدت شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سرمربی بعدی این تیم مطرح بود که در نهایت قرعه به نام تیته افتاد.

نایب‌رئیس فلامنگو در ادامه صحبت‌هایش گفت: "ما و تیته مذاکراتی صریح داشتیم که در نهایت با نتیجه خوبی به پایان رسید." او اعلام کرد مراسم معارفه رسمی تیته فردا سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

تیته، با نام اصلی آدنور لئوناردو پاچی، مربی 62ساله‌ای است که آخرین تجربه مربی‌گری‌اش به هدایت سلسائو در جام جهانی قطر برمی‌گردد. شکست برزیل در یک‌چهارم نهایی جام جهانی که در ماه دسامبر اتفاق افتاد به معنای پایان دوران شش ساله نشستن او روی نیمکت تیم ملی این کشور بود.

دیدگاه‌ها