کد خبر : 1971521 | 18 مهر 1402 ساعت 03:20 | 15K بازدید | 33 دیدگاه

سعید صادقی بیرون رفت و به ترکیب برگشت

داور چهارم روی اعصاب و روان یحیی و پیروانی!

در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و گل گهر اشتباهاتی در تعویض‌های پرسپولیس رخ داد که صدای کادر فنی این تیم را در آورد و البته موجب تاخیر طولانی در شروع مجدد بازی شد.

داور چهارم روی اعصاب و روان یحیی و پیروانی!

به گزارش ورزش سه در دقیقه 88 بازی پرسپولیس – گل گهر، یحیی گل محمدی که تا آن زمان دو تعویض اجباری از پی مصدومیت یاسین سلمانی و میلاد سرلک انجام داده بود، قصد کرد سه تعویض همزمان داشته باشد. به همین منظور گولسیانی، اسدبیگی و میلاد سورگی لب خط آمدند اما تعویض شدن آنها زمان زیادی برد و صدای همه در آمد.

1938179

ماجرا از این قرار بود که داور چهارم این مسابقه در ترتیب دادن شماره‌های تعویض به مشکل برخورده بود و همین مسئله باعث شد تا پیام حیدری بعد از اولین توقف بازی با انجام تعویض‌ها مخالفت کند. این اتفاق صدای افشین پیروانی و یحیی گل محمدی را در آورد و در شرایطی که پرسپولیس تحت فشار بود موجب اعتراض شدید آنها شد. جالب اینکه سروش رفیعی هم در زمان بیرون آمدن می‌گفت چرا تعویض‌ها انجام نمی‌شود؟

1938180

در این میان عجیب آنجا بود که داور چهارم نه تنها شماره‌ها را دیر آماده کرد بلکه یک اشتباه بزرگ هم داشت و برای یکی از تعویض‌ها شماره 21 قرمز رنگ را نشان داد و برای لحظاتی سعید صادقی از زمین بیرون رفت اما کادر فنی و مدیر تیم پرسپولیس همان لحظه اعتراض کردند چون قرار بود شماره 20 یعنی شهاب زاهدی بیرون بیاید.

در این لحظات عصبانیت یحیی گل محمدی هم آنقدر زیاد بود که رو به داور چهارم و ناظر داوری جمله «زودباش آقا» را به کار برد و نهایتا غائله ختم به خیر شد اما همین وقفه باعث شد تا پیام حیدری که 5 دقیقه وقت تلف شده گرفته بود 8 دقیقه زمان برای اوقات تلف شده محاسبه کند.

دیدگاه‌ها