کد خبر : 1971536 | 17 مهر 1402 ساعت 21:34 | 39.6K بازدید | 30 دیدگاه

کینه از گذشته: دلیل درگیری بازیکنان سیتی با مربی آرسنال

به گفته منابع انگلیسی، دلیل درگیری ارلینگ هالند و کایل واکر با نیکولاس جوور، مربی آرسنال، بی‌احترامی او به بازیکنان سیتی در فصل گذشته است.

کینه از گذشته: دلیل درگیری بازیکنان سیتی با مربی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی دیروز آرسنال مقابل منچستر سیتی که با برتری توپچی‌ها به پایان رسید، ارلینگ هالند و کایل واکر با نیکولاس جوور، مربی ضربه‌های آزاد آرسنال، درگیر شدند. این درگیری در ورزشگاه امارات نتیجه عصبانیت ستاره‌های منچسترسیتی از رفتار مربی آرسنال در فصل گذشته بود.

به گفته منابع، نیکولاس جوور در دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته این دو تیم، از رفتن به سمت اعضای باشگاه منچستر سیتی خودداری کرده و حتی وقتی آنها برای دست دادن به سمت او رفتند هم او بی‌توجهی کرده و از آنها دور شده است. 

1938155

گفته می‌شود که جوور دست‌هایش را محکم پشت سرش نگه داشته بود و هیچ علاقه‌ای به خوش و بش با بازیکنان و کادر فنی سیتی پس از دو شکست‌ گذشته نشان نداده بود.
با این اتفاقات، دیروز جوور برای دست دادن به سمت واکر رفت که با توجه  به رفتارش در فصل گذشته، واکنش ستاره سیتی و در ادامه درگیری را در پی داشت.

1938156

برخی از منابع نزدیک به سیتی و صفحه‌های هواداری، این مربی ۴۱ ساله را به دلیل امتناع از صحبت با بازیکنان سیتی در دو شکست قبلی آرسنال مقابل این تیم و سپس اقدام برای دست دادن به آنها در بازی دیروز «متظاهر و ریاکار» نامیدند.

اتحادیه فوتبال انگلستان تایید کرد که آنها به این اتفاق  رسیدگی نمی‌کنند، زیرا این درگیری به سرعت با ورود بقیه افراد و میانجی‌گری بین آنها به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها