کد خبر : 1971545 | 17 مهر 1402 ساعت 22:03 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت توخل از بی‌برنامگی فدراسیون فوتبال آلمان

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، فدراسیون فوتبال آلمان را به دلیل برنامه ریزی بازی‌های دوستانه در آمریکای شمالی مورد انتقاد قرار داد.

عصبانیت توخل از بی‌برنامگی فدراسیون فوتبال آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان قرار است در دو بازی دوستانه در ایالات متحده در فیفادی ماه جاری به ترتیب به مصاف تیم ملی آمریکا و مکزیک برود. برنامه شلوغ مانشفات برای توخل، سرمربی بایرن که بازیکنان زیادی در این تیم دارد، خوشایند نبود. سرمربی سابق چلسی همچنین متعجب بود که چرا آلمان بازی‌های خارج از خانه برگزار می‌کند زمانی که خودش قرار است کمتر از یک سال آینده میزبان یورو باشد.
توخل در صحبت با خبرنگاران گفت: "من نمی‌دانم که قبل از یک تورنمنت در آلمان بازی مقابل مکزیک در آمریکا چه کمکی می‌کند. نمی‌دانم آیا کسی می‌تواند این موضوع را به نحوی توضیح دهد یا خیر. من نمی‌دانم چه کسی این تصمیم را گرفته است، اما تصمیم گرفته شده است و کاری از من بر نمی‌آید. بین برنامه شلوغ و برنامه غلط خارج از خانه و با اختلاف زمانی زیاد تفاوت وجود دارد. اوضاع مثل دوی مارتن شده است. هیچ مربی در این سطح در جهان چیز دیگری به جز این نمی‌گوید."

1938171

یولیان ناگلزمان برای اولین بار در 14 اکتبر در مقابل تیم ملی آمریکا در کنتیکت هدایت تیم ملی آلمان را برعهده خواهد داشت. چهار روز بعد، آنها به فیلادلفیا سفر خواهند کرد، جایی که قرار است با مکزیک دیدار کنند.
بایرن مونیخ تنها سه روز پس از بازی دوستانه آلمان مقابل مکزیک در 21 اکتبر به مصاف ماینتس می‌رود.

دیدگاه‌ها