کد خبر : 1971570 | 17 مهر 1402 ساعت 23:47 | 28.5K بازدید | 20 دیدگاه

پیتر چک در هاکی روی یخ اسطوره شد!

پیتر چک، اسطوره باشگاه چلسی، که در دروازه‌بانی فوتبال یکی از بهترین‌ها در زمان خود بود، در هاکی روی یخ نیز تبدیل به نماد باشگاه خود شده است.

پیتر چک در هاکی روی یخ اسطوره شد!

به گزارش "ورزش سه" پیتر چک که در دوران اوج خود در لیگ برتر در چلسی آمارهای شگفت‌انگیزی ثبت می‌کرد، در هاکی روی یخ نیز همچنان اعداد و آمار قابل توجهی را به عنوان ستاره تیم هاکی روی یخ آکسفورد سیتی استار ثبت می‌کند.

چک برای چلسی و آرسنال در طول دوران حرفه‌ای خود بازی کرده است و چهار قهرمانی در لیگ برتر، چهار جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ با آبی‌ها به دست آورد و به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ انگلستان شناخته می‌شود.

1938223

با این حال، از زمان بازنشستگی، او ورزش حرفه‌ای دوم خود را آغاز کرده است و در حال حاضر دروازه‌بان تیم هاکی روی یخ آکسفورد سیتی استار است. او به حدی در هاکی پیشرفت کرده است که در آخرین پیروزی تیمش مقابل استریتهام به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. این دروازه‌بان ۴۱ ساله در برد سه بر دو تیمش، ۶۲ شوت از ۶۴ شوت روانه‌شده به سمت درواز‌ه‌اش را مهار کرد.

1938224
1938226

این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به ستاره خود تبریک گفت و این پیام را منتشر کرد: «بهترین بازیکن زمین... می‌توانستند چند نفر باشند، اما با ۶۲ سیو از ۶۴ شوت روی دروازه، شماره ۳۹، پیتر چک بهترین بازیکن ما در بازی امشب است.»

دیدگاه‌ها