کد خبر : 1971586 | 18 مهر 1402 ساعت 07:31 | 39.8K بازدید | 9 دیدگاه

نجات بازیکن جوان مقابل پرسپولیس! (عکس)

مدافع جوان گل‌گهر نزدیک بود در دیدار برابر پرسپولیس با یک مصدومیت شدید مواجه شود.

نجات بازیکن جوان مقابل پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان در دیدار برابر پرسپولیس نمایش پایاپای و حتی برتری در نیمه دوم داشت ولی علی‌رغم نمایش خوب خود و حتی گلزنی (که اعلام نشد)، نتوانست به امتیاز برسد که در این مسابقه، مدافع چپ سیرجانی‌ها از یک مصدومیت شدید جان سالم به در برد.

سید ابوالفضل رزاق‌پور که مثل چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر یکی از 11 بازیکن اصلی گل‌گهر سیرجان در دیدار مقابل پرسپولیس بود، نمایش پرتلاش و دوندگی زیادی داشت ولی نمایش او هم منجر به جلوگیری از شکست یک بر صفر و بحث برانگیز تیمش در این مسابقه نشد.

1938256

رزاق‌پور که در تابستان از تراکتور راهی گل گهر سیرجان شد، در هفته‌های گذشته یک پاس گل داد و روی یک گل دیگر تیمش موثر بود، اما در دیدار برابر پرسپولیس فرصت نفوذ کمتری در نیمه اول داشت ولی در نیمه دوم ارسال‌های خطرناکی مقابل سرخ پوشان داشت که هم‌تیمی‌هایش نتوانستند از آن بهره ببرند.

1938259

مدافع چپ گل گهر در اوایل نیمه اول دیدار مقابل پرسپولیس در یک صحنه به شدت از ناحیه کمر آسیب دیدگی پیدا کرد و به همین دلیل بازی لحظاتی متوقف شد که سروش رفیعی نیز خیلی زود به کمک او آمد ولی در نهایت این مصدومیت جدی نبود و برای رزاق پور به خیر گذشت.

دیدگاه‌ها