کد خبر : 1971591 | 18 مهر 1402 ساعت 01:06 | 19.1K بازدید | 10 دیدگاه

در واکنش به صحبت‌های آرنولد در تیم ملی

استوری بامزه مدیسون درباره اعتراض لیورپولی‌ها

جیمز مدیسون نسبت به اعتراض لیورپولی‌ها استوری بامزه‌ای را از ترنت الکساندر آرنولد منتشر کرد.

استوری بامزه مدیسون درباره اعتراض لیورپولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس در این فیفا دی باید ابتدا یک دیدار دوستانه را برابر استرالیا برگزار کند و سپس در مسابقه‌ای از مرحله مقدماتی یورو از ایتالیا میزبانی کند.

بازیکنانی که از سوی گرت ساوت گیت به اردو دعوت شده‌اند، تمرینات خود را برگزار کردند که در این میان تصویری از جیمز مدیسون و ترنت الکساندر آرنولد توجهات را به خود جلب کرده و مدیسون آن را با متن بامزه‌ای منتشر کرده است.

هنوز بحث و جدل درخصوص دیدار جنجالی لیورپول و تاتنهام ادامه دارد. جایی که کمک داور گل لوئیز دیاز را به دلیل حضور در شرایط آفساید رد کرد ولی پس از بررسی VAR مشخص شد که گل صحیح بوده اما کمک داور ویدیویی دچار اشتباه شد و به قاضی میدان اعلام کرد تصمیم او درست بوده است.

1938264

این اشتباه بزرگ و نابخشودنی داور VAR در شراطی رخ داد که لیورپول 9 نفره با گل بخودی دقیقه 90+6 ماتیپ تن به شکست داد و یورگن کلوپ به شدت نسبت به داوری این مسابقه اعتراض کرد و حتی لیورپولی‌ها اعلام کردند این مسابقه باید تکرار شود.

حالا نیز جیمز مدیسون که بازیکن تاتنهام است، تصویری از خودش و ترنت الکساندر آرنولد را در حاشیه تمرین تیم ملی انگلیس منتشر کرده که بازیکن لیورپول در حال انجام صحبت‌هایی درباره آن دیدار جنجالی است.

1938263

مدیسون در این خصوص نوشته است: «هنوز هم درخواست تکرار بازی را دارند» و ایموجی‌های فرد خواب آلود، خنده و قلب قرمز را استفاده کرده تا اینگونه واکنش بامزه‌ای به صحبت‌های هم تیمی‌اش داشته باشد.

دیدگاه‌ها