کد خبر : 1971596 | 18 مهر 1402 ساعت 07:10 | 52.2K بازدید | 17 دیدگاه

چشم در چشم با بزرگترین منتقد ستاره‌های پرسپولیس!

بهروز سلطانی بعد از اظهارات تند و انتقادآمیز نسبت به علیرضا بیرانوند با گلر سرخپوشان رودررو شد.

چشم در چشم با بزرگترین منتقد ستاره‌های پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، گلر سابق پرسپولیس در دهه 1360 که چند سالی در قفس توری سرخپوشان بود و دوران بازنشستگی را اغلب به تماشای فوتبال، همراهی بازی‌های پیشکسوتان و البته گفتگوی تلویزیونی و مطبوعاتی گذرانده، یکی از چهره‌های حاضر در جشن قهرمانی پرسپولیس بود که برای حضور در جایگاه ویژه به ورزشگاه آزادی دعوت شده بود اما خود را به چمن ورزشگاه هم رساند تا در کنار علی پروین، بخشی از مراسم اهدای مدال باشد.

با این حال شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که بهروز سلطانی از سوی رضا درویش به این جشن دعوت شود چرا که سلطانی، یکی از منتقدان سفت و سخت درویش در ماه‌های گذشته بود و حتی با کنایه از مدیرعامل پرسپولیس خواسته بود تا خودش پیراهن دروازه‌بانی بپوشد و به جای علیرضا بیرانوند در بازی با النصر به میدان برود.

البته رضا درویش تنها کسی نبود که از زیر تیغ تیز و گزنده گلر تیم علی پروین می‌گذشت. زمانی که شایعه انتقال بیرانوند به استقلال وجود داشت، سلطانی با انتقادات تند خود، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را خطاب قرار داد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری نگران مواجهه این دو باهم باشند.

1938275

زمانی که نام علیرضا بیرانوند در بلندگو خوانده شد و او برای دریافت مدال به سوی صف 4+2 نفره حرکت کرد، بهروز سلطانی نخستین کسی بود که با بیرانوند رودررو شد و باتوجه به تقابل رسانه‌ای قبلی، شاید خیلی‌ها انتظار داشتند حداقل بیرانوند رفتار دوستانه با پیشکسوت پرسپولیس نداشته باشد اما او به سوی سلطانی رفت و دست او را به گرمی فشرد و سراغ سایر نفرات رفت.

شاید تصور کنید درویش و بیرانوند، چهره‌های طبیعی برای بیان انتقادات این پیشکسوت 67 ساله پرسپولیس باشند. اما وحید امیری چطور؟ بهروز سلطانی پس از فینال جام حذفی و دربی پایتخت در یک گفتگو از وحید امیری خواسته بود تا فوتبال را کنار بگذارد و «با یک خداحافظی خوشحالمان کند!»

این شاید عجیب‌ترین جمله ممکن بعد از انتقادات تند رحیم یوسفی خطاب به وحید امیری باشد و جالب اینکه هر دو منتقد شماره یک کاپیتان پرسپولیس مشتاقانه در انتظار امیری ایستادند تا قهرمانی سوپرجام را به او تبریک بگویند! البته وحید نیز مانند بیرانوند برخورد بدی نداشت تا جشن قهرمانی پرسپولیس با خوبی و خوشی به پایان برسد.

عکس: محمدحسین موحدی‌نژاد

دیدگاه‌ها