کد خبر : 1971602 | 18 مهر 1402 ساعت 08:20 | 31.8K بازدید | 75 دیدگاه

درویش: پاهای یاسین قوی‌ است زود برمی‌گردد

رضا درویش به انتقاد از رویکرد تیم ملی امید در هانگژو و تاثیرش در مصدومیت یاسین سلمانی صحبت کرد.

درویش: پاهای یاسین قوی‌ است زود برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش که روی خط برنامه فوتبال برتر آمد در گفت‌وگو با محمدحسین میثاقی در مورد وضعیت یاسین سلمانی که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده گفت: در بازی دیروز دچار آسیب دیدگی شد و آخر شب برای ام‌آر‌آی رفتند و امروز دو تا از جراح‌های زانو هر دو نظرشان این بود که با پارگی مواجه شده است. با توجه به اینکه تورم دارد، باید این تورم از بین برود و باید ده روز بگذرد تا جراحی بشود.

او در حمایت از یاسین بیان کرد: یاسین می‌داند که هواداران و کادرفنی پرسپولیس یقین دارند که با توانایی که دارد بعد از جراحی به سرعت برمی‌گردد چون انگیزه‌اش را دارد، جوان است و پاهای قوی دارد. او پرقدرت‌تر برمی‌گردد.

ویدئو: 313199

او در مورد تاثیر سفرهای او و حضور فشرده‌اش در هانگژو و پرسپولیس در مصدومیت یاسین بیان کرد: می‌توانستند تصمیم‌گیری بهتر کنند و از هر بازیکن دو بازیکن انتخاب کنند و لیگ برگزار شود. البته هیچوقت به اهداف‌شان نمی‌رسیدند ولی تقویم را پر می‌کردند و لیگ و تیم ملی امید بازی‌هایش را ادامه می‌داد.

درویش ادامه داد: آقای عمری هم وقتی در هانگژو آسیب دید و برگشت، در یکی دو روز اول هنوز آسیب دیدگی‌اش بود. ماحصل این بازی‌ها چه بود که ما اینهمه باید خسارت بدهیم؟ افتخار هر بازیکن و باشگاهی تیم ملی است ولی الان کسی پاسخگو است؟ وقتی بازیکن را بدون برنامه می‌برند همین می‌شود و الان اعضای تیم ملی امید دنبال کار و زندگی‌شان رفتند و بازیکن ما آسیب دیده است.

دیدگاه‌ها