کد خبر : 1971629 | 18 مهر 1402 ساعت 10:59 | 28.8K بازدید | 7 دیدگاه

مصدومیت جدی است: حذف ستاره انگلیس از تیم ملی

بوکایو ساکا، ستاره انگلیسی آرسنال، به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی این کشور خط خورد.

مصدومیت جدی است: حذف ستاره انگلیس از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، ساکا در چند هفته اخیر به شدت درگیر مصدومیت بوده و نتوانسته درخششی که فصل قبل در ترکیب آرسنال داشت را بار دیگر به نمایش بگذارد. 

او پس از دو بار مصدومیت پشت هم، در دیدار برابر لانس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با شکست توپچی‌ها هم همراه بود بار دیگر مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا نگرانی آرسنال از وضعیت او افزایش پیدا کند. 

این بازیکن در دیدار حساس برابر منچسترسیتی هم در ترکیب تیمش به میدان نرفت اما رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که وضعیت مصدومیت او چندان جدی نیست و احتمالا می‌تواند تیم ملی کشورش را در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر همراهی کند. 

1933409

اما حالا فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که این ستاره از فهرست تیم ملی این کشور برای دیدارهای حساس پیش رو خط خورده و در اختیار باشگاهش قرار دارد تا بتواند روند درمانش را به صورت کامل طی کند. 

در این بیانیه آمده است: «ساکا از سوی تیم پزشکی انگلیس به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تصمیم بر این شد که این بازیکن به طی کردن درمانش در باشگاه خودش ادامه دهد.»

به این ترتیب مشخص شد که مصدومیت او جدی‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد و این خبر چندان خوبی برای میکل آرتتا نخواهد بود. هرچند او فرصت دارد که در این تعطیلات مصدومیتش را به طور کامل درمان کند و بار دیگر آماده بازگشت به دوران اوج شود.

دیدگاه‌ها