کد خبر : 1971654 | 18 مهر 1402 ساعت 13:03 | 73.8K بازدید | 101 دیدگاه

نه هالند، نه امباپه و نه وینیسیوس

فقط او وارث حقیقی مسی و رونالدو است

گوتی، اسطوره رئال مادرید، معتقد است جود بلینگام برنده توپ طلای بعدی و وارث حقیقی تاج و تخت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

فقط او وارث حقیقی مسی و رونالدو است

به گزارش " ورزش سه"، درخشش زودهنگام جود بلینگام را حتی خوشبین‌ترین هواداران رئال نیز تصور نمی‌کردند. ستاره انگلیسی انگار سال‌هاست برای رئال بازی می‌کند و به سرعت توانسته خودش را با تیم وفق بدهد. او در 10 بازی رسمی برای رئال 10 گل زده و نقش اصلی را در صدرنشینی کهکشانی‌ها در لالیگا و لیگ قهرمانان داشته است. بسیاری معتقدند او اکنون بهترین بازیکن دنیاست و گوتی نیز در میان همین دسته قرار دارد.

1938328

اسطوره رئال که بین سال‌های 1995 تا 2010 برای این باشگاه بازی کرد، در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت: «هواداران رئال به سرعت عاشق بلینگام شده‌اند به خصوص وقتی می‌بینند جود برای این انتقال چقدر اصرار داشت و با کیلیان امباپه مقایسه‌اش می‌کنند که با وجود جنجال‌ها، هر کاری انجام داده غیر از تلاش برای جدایی از پی اس جی.»

گوتی ادامه داد: «معتقدم در سال‌های اخیر که شاهد افت مسی و رونالدو بوده‌ایم، نه امباپه، نه هالند و نه وینیسیوس از فرصت استفاده نکردند تا وارث تاج و تخت آنها شوند و تنها کسی که این تاج و تخت را در دسترس می‌بیند و برای رسیدن به آن بیشترین تلاش را به خرج داده، بلینگام است. او با سرعتی خیره کننده به سمت بهترین دنیا شدن پیش می‌رود.»

دیدگاه‌ها