کد خبر : 1971664 | 18 مهر 1402 ساعت 13:37 | 43.5K بازدید | 11 دیدگاه

او جواهر است

وینیسیوس ستاره آرسنال را حیرت‌زده کرد

گابریل ژسوس معتقد است وینیسیوس در حال حاضر برای رئال و تیم ملی برزیل حکم جواهر را دارد.

وینیسیوس ستاره آرسنال را حیرت‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس پس از یک ماه مصدومیت به ترکیب رئال برگشته و دوباره به همان ستاره همیشگی تبدیل شده است. در دو بازی اخیر برابر ناپولی و اوساسونا وینی دو گل زده و دو پاس گل نیز داده تا مشخص شود دوره مصدومیت را کاملا فراموش کرده است. 

رئالی‌ها به خصوص در بازی برابر اتلتیکو غیبت او را حس کردند. در دیداری که رئال 3-1 بازنده شد و تنها شکست فصل کهکشانی‌ها نیز محسوب می‌شود.

1938346

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی آرسنال، نیز مبهوت درخشش این روزهای وینی است. او در ستایش از هموطنش گفت: «در مورد وینی چه می‌توان گفت؟ او بازهم نشان داده چقدر خوب است و برای تیمش چه ارزش گرانبهایی دارد. وینی هم برای رئال و هم برای تیم ملی برزیل بازیکنی مهم است. خیلی خیلی از پیشرفت او خوشحالم و روند رو به رشد او باورنکردنی است.»

ژسوس ادامه داد: «وینی یک بچه شاد است و بله، می‌توان او را بچه خطاب کرد. من نیز مثل او هنوز جوان هستم. وینی شاد و پرشور است و همیشه می‌خندد. او در رختکن فضایی شاد ایجاد می‌کند و غیرممکن است دوستش نداشته باشید. یک مقطع مصدوم بود ولی حالا برگشته و بازهم گل می زند و پاس گل می دهد. خوشحالم او را دوباره در اردوی تیم ملی برزیل داریم. او به رئال برای پیروزی کمک می‌کند و در تیم ملی برزیل نیز همین نقش را دارد.»

دیدگاه‌ها