کد خبر : 1971665 | 18 مهر 1402 ساعت 13:30 | 20.2K بازدید | 10 دیدگاه

هشدار اسطوره عصبانی: نمی‌خواهم جنجال درست کنم

اولیور کان، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، به اظهارات اولی هوینس درباره انتخاب او واکنش نشان داد.

هشدار اسطوره عصبانی: نمی‌خواهم جنجال درست کنم

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم کان و حسن صالح حمیدزیچ برای برکناری یولیان ناگلزمان در چند هفته پایانی فصل گذشته و حواشی‌ای که به همراه داشت در نهایت باعث برکناری آنها شد. 

این دو نفر پیش از انجام آخرین بازی فصل که با کسب جام قهرمانی بوندسلیگا برای بایرن همراه بود از سمت‌شان به عنوان مدیران این باشگاه برکنار شدند که این رفتار هم حواشی خاص خودش را به دنبال داشت. 

هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، چند روز قبل در گفتگو با یکی از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بود که انتخاب کان از همان ابتدا کار اشتباهی بوده است و این ادعا واکنش این ستاره سابق بایرن را به همراه داشت. 

1854681

او در این باره به روزنامه ورزشی بیلد گفت: «صادقانه باید بگویم که از این صحبت تعجب کردم. بایرن و من در تابستان توافق کردیم که این فصل از همکاری را بدون جنجال ببندیم و من هم عضوی از خانواده بایرن در آینده بمانم. قصد دارم به این قول وفادار باشم. 

اظهارات اخیر اولی هوینس در راستای داشتن رابطه محترمانه ما با یکدیگر نیست و من در دوران حضورم در بایرن به عنوان مدیر اجرایی همیشه سعی کردم با نهایت دانش و باورم به سود این باشگاه قدم بردارم. متاسفانه پس از مدتی مشخص شد که ایده‌های متفاوت درباره پیشرفت و استراتژی باشگاه داریم. در آخر برای همه بهتر بود که به مسیر خودشان ادامه دهند. 

این تمام حرفی است که برای زدن دارم. شخصا، با این فصل از زندگی حرفه‎‌ای کنار آمدم و هنوز هم روابطی دوستانه با باشگاه دارم. با خوش‌بینی منتظر اتفاقات آینده هستم.»

دیدگاه‌ها