کد خبر : 1971701 | 18 مهر 1402 ساعت 15:48 | 8.4K بازدید | 26 دیدگاه

خوشحالم که در چند پست برای گل‌گهر تلاش می‌کنم

برزای: باید پرسپولیس را فراموش کنیم و دوباره بجنگیم

بازیکن باتجربه و کلیدی گل گهر سیرجان با ابراز نارضایتی بابت نتیجه کسب شده مقابل پرسپولیس، مدعی است آنها با فراموشی این دیدار باید برای بازگشت دوباره به جمع مدعیان بجنگند.

برزای: باید پرسپولیس را فراموش کنیم و دوباره بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار گل گهر سیرجان و پرسپولیس با حساسیت‌های زیادی مواجه شد که در نهایت با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید و البته گل دیده نشده شاگردان مربی یونانی همچنان بحث زیادی را شکل داده است و با اعتراض سیرجانی‌ها همراه است.

بهنام برزای در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: اگر بخواهیم هر حرفی بزنم تکراری است، همه مشاهده کردند که حق ما حداقل تساوی یا حتی برد بود ما خیلی روی دروازه پرسپولیس فشار آوردیم حتی گل هم زدیم که نمی‌دانم داور و کمک داور چگونه آن توپ را گل اعلام نکردند آنقدر صحنه واضح بود که حرف زدن در موردش کاملا بی فایده است چون یک ایران در این باره نظر دادند و حتی خود پرسپولیسی ها هم قبول دارند که آن صحنه گل شده بود به هر حال اگر یک امتیاز را هم می‌گرفتیم خیلی برای ما ارزشمند بود اما اینگونه حق مان نادیده گرفته شد.

1937721

او در خصوص تغییر پستش در این بازی ادامه داد: تا دقیقه ۶۰ مهاجم بودم و بعد به دفاع راست رفتم و هرجا مربی صلاح ببیند بازی می‌کنم به هر حال در استقلال هم زمانی که در پست مهاجم بازی می‌کردم هفت گل زدم و سال گذشته نیز در چندین پست به میدان رفتم و خوشحالم که می‌توانم برای تیمم کارایی داشته باشم.

این بازیکن در مورد سرمربی شان اوزونیدیس عنوان کرد: یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کردم دانش خیلی بالایی دارد و همانطور که مشاهده کردید با اینکه مربی ما خارجی است و تغییرات زیادی داشتیم تا الان همین یک شکست را در هفته اخیر داشتیم که آمار بسیار خوبی است. ما همانند یکی دو فصل پیش مدعی محسوب می شویم و از جایگاهی که می‌خواهیم به آن دست پیدا کنیم کوتاه نمی آییم.

برزای در پایان با اشاره به انگیزه تیمش برای شکل دهی یک اتفاق مهم در این فصل گفت: ما باید این شکست و حواشی اش را فراموش کنیم و فکر بازی های بعدی باشیم در مسیر خودمان قدم‌ برداریم تا بتوانیم مردم سیرجان را خوشحال کنیم و برای یک موفقیت بزرگ خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها