کد خبر : 1971705 | 18 مهر 1402 ساعت 15:56 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

نورمحمدی: پیر نیستم و شبیه بنجامین باتن شده‌ام

ملوان موفق شد ۱ بر صفر نساجی را شکست بدهد و دربی شمالی را پیروز شود تا هواداران انزلی‌چی‌ اکنون روزهای خوبی را دنبال کنند.

نورمحمدی: پیر نیستم و شبیه بنجامین باتن شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در خانه میزبان نساجی مازندران بود و هواداران این تیم چشم انتظار برد خانگی دیگری برای تیم مهدی تارتار. دیداری که همیشه برای هواداران حساسیت های خاص خودش را دارد که در نهایت به سود تیم میزبان تمام شد.

حامد نورمحمدی مدافع باتجربه ملوان در خصوص این دیدار گفت: بازی بسیار جذابی بود. فکر می‌کنم هرکسی که چه از نزدیک چه از طریق تلویزیون تماشا کرد لذت برد و مهم این است که ما توانستیم پیروز شویم تا روی نتایج خوب اخیرمان مهر محکمی بزنیم. بازی با نساجی هم برایمان حیثیتی بود و برای طرفداران‌مان که زحمت کشیده بودند و مثل همیشه به ورزشگاه آمده و ما را حمایت کردند. خیلی مهم بود که هر طور شده این دیدار را ببریم که این اتفاق هم افتاد. واقعا این دیدار چیزی فراتر از ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم.

او در خصوص اعتراض تیم‌شان به اتلاف وقت توسط نساجی اینطور واکنش نشان داد: حقیقتش دوست ندارم در مورد این موضوعات صحبت کنم اما این مسائل در فوتبال ما و حتی کل دنیا وجود دارد اما چون چندین بار اتقاق افتاد بازیکنان و هواداران و کادر ما معترض شدند و خیلی به چشم آمد. اما هرچه که بود گذشت و مهم نتیجه و برد است که به نفع ما شد.

کاپیتان سفیدپوشان انزلی در خصوص عملکرد خوب خط دفاع تیمش در این فصل گفت: خدا را شکر تیم ما با وجود اینکه هجومی و رو به جلو بازی می‌کند اما آمارمان در خط دروازه و دفاع خوب بوده من هم به عنوان مدافع و کاپیتان این تیم خوشحالم که توانستم تا حدودی تاثیرگذار باشم. امیدوارم که به همین روند خوب و نتیجه‌گیری تا آخر فصل ادامه بدهیم. تا اینجا که همه چیز خوب پیش رفت و امیدوارم این موضوع ادامه دار باشد.

نورمحمدی که اکنون در دهه چهارم زندگی‌اش نیز یکی از مدافعان موفق لیگ محسوب می‌شود، درباره وضعیت خود گفت: من تازه ۳۶ سالم است و به نظرم یک مدافع یا بازیکن اگر سرحال باشد و خوب زندگی کند می‌تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند. شاید من هم مثل بنجامین باتن هستم و احساس می‌کنم برعکس روز به روز جوانتر می‌شوم! ولی جدا از شوخی تمام توانم را می‌گذارم تا مهره مثمرثمری برای تیمم باشم هیچ چیز جز این من را از فوتبال بازی کردن راضی و خوشحال نمی‌کند.

دیدگاه‌ها