کد خبر : 1971713 | 18 مهر 1402 ساعت 16:08 | 24.9K بازدید | 26 دیدگاه

در المپیک رنگ مدال را تغییر می‌دهم؛

علی ارسلان: ویروسی شدم و طلا نگرفتم!

علی ارسلان می‌گوید به دنبال کسب مدال خوشرنگ‌تر در رقابت‌های المپیک خواهد بود.

علی ارسلان: ویروسی شدم و طلا نگرفتم!

به گزارش ورزش سه، علی ارسلان که به عنوان نماینده صربستان در مسابقات جهانی کشتی فرنگی بلگراد شرکت کرده بود و موفق شد مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند، امروز در حاشیه مراسم استقبال از امیرحسین زارع در آمل گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.

او در خصوص ناکامی در صعود به فینال مسابقات توضیح داد: متاسفانه قبل از مسابقات بدنم درگیر ویروس شده بود و بین کشتی اول و دوم زمانی برای ریکاوری وجود نداشت و متاسفانه یک دقیقه آخر حس غش به من دست داد. به هر ترتیب شرمنده مردم شدم که منتظر بودند مدال طلا کسب کنم.

ارسلان در ادامه گفت: با توجه به اختلاف امتیازی که وجود داشت، کمتر کسی فکر می‌کرد در ۲۰ ثانیه آخر چنین اتفاقی رخ بدهد اما به فال نیک می‌گیرم و خدا را شکر می‌کنم که با مدال برگشتم و دست خالی نبودم. انشالله بتوانم این موفقیت را تا مسابقات المپیک ادامه بدهم و در این مسابقات مدال خوشرنگ بگیرم.

وی در خصوص عملکرد خوب خود در رده‌بندی اظهار داشت: به هر حال شرایط طوری بود که اصلا دوست نداشتم دست خالی برگردم. کمترین حق من مدال برنز بود. من برای طلا آمده بودم اما قسمت نشد. امیدوارم بتوانم رنگ مدال را در مسابقات المپیک تغییر بدهم.

دیدگاه‌ها