کد خبر : 1971716 | 18 مهر 1402 ساعت 16:11 | 29K بازدید | 3 دیدگاه

امیرحسین غلامی دوباره برای پیکان بازی کرد

بازگشت چپ‌پای بدشانس بعد از یک سال و 40 روز

بازیکن چپ پای پیکان بعد از مدتی طولانی در ترکیب این تیم به میدان رفت و عملکرد خوبی به جا گذاشت.

بازگشت چپ‌پای بدشانس بعد از یک سال و 40 روز

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین غلامی مدافع جوانی که فصل گذشته در ترکیب پیکان جای خود را پیدا کرده بود، در هفته سوم لیگ بیست و دوم با بدشانسی مواجه و رباط صلیبی‌اش پاره شد. این بازیکن چپ پا در دیدار پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در تاریخ 3 شهریور 1401 با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و اجبارا زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

غلامی بعد از طی کردن دوران نقاهت و انجام تمرینات ویژه بدنسازی توانست به فوتبال برگردد و در نقل و انتقالات تابستانی نیز با نظر رسول خطیبی قراردادش را با پیکان تمدید کرد.

1938424

این بازیکن چپ‌پا با گذشت چند هفته در ترکیب پیکان به میدان رفت تا بازگشتی خوب به میادین داشته باشد. غلامی که دقیقا یک سال و 40 روز از بازی‌های رسمی فوتبال دور بود، در بازی پیکان مقابل استقلال خوزستان از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

بی شک بازگشت غلامی به فوتبال بعد از دوری طولانی مدت، اتفاق خوبی برای بازیکنی محسوب می‌شود که قبل از پارگی رباط صلیبی از او به عنوان یکی از پدیده‌های جدید فوتبال ایران یاد می‌شد. او حالا با انگیزه زیاد برای بازگشت به دوران اوج تلاش می‌کند و امیدوار است روزهای بهتری را هم پشت سر بگذارد.

گفتنی است؛ پیکان بازی اخیر با استقلال خوزستان توانست پیروزی شیرینی را با نتیجه یک بر صفر جشن بگیرد و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها