کد خبر : 1971738 | 18 مهر 1402 ساعت 17:31 | 47.9K بازدید | 31 دیدگاه

به جای رودی گارسیا مربی پی‌اس‌جی را هدف گرفتند

تحقیر انریکه: خدا را شکر که رفت پاریس!

رئیس باشگاه ناپولی در طعنه‌ای عجیب به لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، گفت خدا را شکر می‌کند که انریکه امسال تابستان به ناپولی ملحق نشد.

تحقیر انریکه: خدا را شکر که رفت پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تنش در باشگاه ناپولی به دلیل نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری بالا گرفته و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی خبر از قریب‌الوقوع بودن اخراج رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، داده‌اند رئیس باشگاه امروز به شکلی عجیب تصمیم گرفت به لوئیس انریکه، سرمربی این روزهای پاری سن ژرمن، طعنه بزند.

ناپولی پیش از توقف لیگ‌ها برای حضور بازیکنان در فیفا دی اکتبر شکست دیگری متحمل شد و به فیورتینا باخت تا فشارها بر رودی گارسیا بیشتر شود. فارغ از نتایج بد گفته می‌شود بعضی از ستاره‌های کلیدی ناپولی مثل کواراتسخلیا و ویکتور اوسیمن با مربی فرانسوی این تیم مشکل دارند.

دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، امروز اذعان کرد که با رودی گارسیا مشکل دارد ولی درباره اینکه آیا به زمان اخراج گارسیا نزدیک شده‌ایم اظهارنظری نکرد. او گفت: "بله، با گارسیا مشکل دارم. ولی من کارفرما هستم و باید شرایط اقتصادی و تجاری بنگاهم را مدیریت کنم. مدیر ورزشی در خدمت شماست و در این باره می‌توانید از او سوال کنید".

1938442

خبرنگاران اصرار کردند که آیا با ماندگار شدن گارسیا او از بدتر شدن وضعیت ناپولی نگران نیست، دی‌لورنتیس گفت: "من در زمان مناسب اقدامات لازم را انجام خواهم داد. فشار و جوی که درست می‌شود نمی‌تواند روی تصمیم من تاثیر بگذارد. به زمان برای فکر کردن نیاز است و عجله هیچوقت کار درستی نیست. وقتی شما مربی‌ای استخدام می‌کنید که فوتبال ایتالیا را نمی‌شناسد معلوم است که به مشکل برمی‌خورید. این می‌توانست برای هر کس دیگری هم اتفاق بیفتد".

دی‌لورنتیس در پاسخ به سوالی درباره علت استخدام گارسیا به تابستان امسال گریز زد و فرصت را برای طعنه زدن به لوئیس انریکه مناسب دید. رئیس ناپولی گفت: "بعد از جدا شدن اسپالتی من به لوئیس انریکه زنگ زدم و او خوشبختانه به فرانسه رفت. به نتایجی که در پاریس گرفته نگاه کنید! ما سه روز با هم مذاکره کردیم ولی او نتوانست قانعم کند. ما با مربیان زیادی صحبت کردیم".

1938443

دیدگاه‌ها