کد خبر : 1971751 | 18 مهر 1402 ساعت 18:52 | 10.7K بازدید | 14 دیدگاه

مرادمند آماده جنگ برای بازگشت به اردوگاه قلعه‌نویی

مدافع میانی استقلال علی‌رغم نمایش موفقی که در این فصل داشته، شانس بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی را در فیفادی کنونی از دست داد.

مرادمند آماده جنگ برای بازگشت به اردوگاه قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند که خیلی زود در این فصل با استقلال به توافق دوباره برای همکاری رسید، با تمرکز و تلاش زیادی توانست جایگاهی که فصل گذشته به واسطه مصدومیت و در ادامه سلیقه ساپینتو از دست داده بود، با تفکرات جواد نکونام به دست بیاورد.

مدافع میانی استقلال که به واسطه گلزنی در دربی در بین هواداران این تیم نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، در این فصل یکی از ارکان موفق خط دفاعی آبی‌ها برای دستیابی به موفقیت بوده و خصوصا در جدال پایانی پیش از تعطیلی لیگ و مقابل مس رفسنجان توانست بهترین بازیکن تیمش لقب گیرد.

مرادمند که در اردوی قبلی تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی دعوت شده بود، امید زیادی داشت تا بتواند این اتفاق را تداوم بخشد و با دستیابی به اعتماد سرمربی به دنبال جایگاهی در لیست جام ملت‌ها نیز باشد. با این حال لیست تیم ملی در شرایطی اعلام شد که نام محمدحسین مرادمند در آن قرار نداشت و اکنون او امیدوار است با جنگندگی و تلاش بیشتر به دنبال این باشد که بار دیگر نظر کادرفنی را برای بازگشت به اردوگاه به خود جلب کند.

1919397

به واسطه تعطیلی لیگ و فرصت کمی که تا جام ملت‌ها باقی مانده، این مدافع البته فرصت کمی برای دستیابی به هدف خود خواهد داشت و باید دید قادر خواهد بود اتفاق مهم دوران فوتبالی‌اش را شکل دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها