کد خبر : 1971771 | 18 مهر 1402 ساعت 20:13 | 37.3K بازدید | 177 دیدگاه

لیگ روشن خیلی بهتر از MLS است

جنجال جدید فردیناند: طعنه به مسی به نفع رونالدو!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، در صحبت‌هایی که بار دیگر او را وارد دعوای مقایسه مسی و رونالدو کرده می‌گوید لیگ عربستان به مراتب بهتر از لیگ MLS است.

جنجال جدید فردیناند: طعنه به مسی به نفع رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، در نقش هوادار پر و پا قرص کریستیانو رونالدو، ستاره سابق شیاطین سرخ، ظاهر شده و می‌گوید سی‌آرسون به دلیل انتقالش به لیگ عربستان بی‌جهت با انتقاد مواجه است. او برای دفاع از کریس رونالدو به رقیب همیشگی او لیونل مسی طعنه زده و می‌گوید لیگ حرفه‌ای عربستان به مراتب بهتر از لیگ MLS آمریکاست.

رونالدوی 38ساله و مسی 36ساله امسال تابستان فوتبال اروپا را ترک کردند تا در دو قاره متفاوت ماجراجویی‌های جدیدی را آغاز کنند. اسطوره پرتغالی راهی لیگ روشن عربستان شد تا پیراهن النصر را به تن کند. اسطوره آرژانتینی هم امسال تابستان راهی آمریکا شد تا به اینترمیامی بپیوندد.

1938496

انتقال لیونل مسی به اینترمیامی موج بزرگی در این کشور ایجاد کرد و کمتر کسی به او بابت این تصمیم خرده گرفته است. این در حالی است که با وجود گذشت نزدیک به یک سال از ملحق شدن رونالدو به النصر در اروپا برخی همچنان از تصمیم او برای حضور در عربستان انتقاد می‌کنند. ریو فردیناند از این تفاوت ناراحت است و می‌گوید آن را قبول ندارد.

فردیناند با انتقاد از منتقدان رونالدو گفت: "نگاه کنید مردم و رسانه‌ها با انتقال مسی به آمریکا چطور برخورد کردند و با انتقال رونالدو به عربستان چطور. وقتی یک فوتبالیست به آمریکا می‌رود تشویقش می‌کنید و وقتی به عربستان می‌رود به او حمله می‌کنید. یعنی می‌خواهید بگویید آمریکا بهتر از عربستان است؟"

ستاره سابق یونایتد در ادامه ادعای جنجالی‌اش را مطرح کرد و گفت کیفیت لیگ عربستان به مراتب بهتر از لیگ فوتبال آمریکاست. او گفت: "من اگر بازنشسته نشده بودم و توانش را داشتم، بدون حتی یک لحظه تردید به لیگ عربستان می‌رفتم نه آمریکا. لیگ حرفه‌ای عربستان خیلی بهتر از لیگ MLS است".

دیدگاه‌ها