کد خبر : 1971778 | 19 مهر 1402 ساعت 04:00 | 46.4K بازدید | 43 دیدگاه

حمایت قاطع یک پرسپولیسی از عنایتی

یکی از پیشکسوتان پرسپولیس می‌گوید هر مربی دیگری جای عنایتی بود هم تیم ایران در مقدماتی المپیک و بازی‌های آسیایی نتیجه نمی‌گرفت.

حمایت قاطع یک پرسپولیسی از عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز سلطانی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، با انتقاد از وضعیت برنامه‌ریزی در فوتبال ایران، نداشتن امکاناتی مثل کمک داور ویدئویی و... گفت: می‌خواهم از بقیه مربیان بپرسم که اگر خودتان بودید چه کار می‌کردید؟ این تیم کجا بازی تدارکاتی کرده که اینطور به مربی‌اش می‌پرید؟ باور کنید هر مربی دیگری هم بود نتیجه نمی‌گرفت، چون این تیم باید یک سال تا یک سال و نیم قبل بسته می‌شد. اگر این شرایط حاکم بود الان می‌توانستیم یقه عنایتی را بگیریم و بپرسیم چرا اینطوری نتیجه گرفتی.

سلطانی ادامه داد: بعضی دوستان با غرض‌ورزی انتقاد می‌کنند. عنایتی استقلالی است و من پرسپولیسی، اما ما باید از مربیان استقلالی هم حمایت کنیم. عنایتی در تیم هوادار خوب نتیجه گرفت و در مسجدسلیمان شرایط خوبی نداشت. هر کسی انتقاد می‌کند اشتباه می‌کند. چون مربی خارجی هم بود نمی‌توانست نتیجه بگیرد. چون تیم‌های دیگر برای موفقیت حداقل یک سال بود که تشکیل شده بودند.

1921434

دروازه‌بان دهه 60 پرسپولیس همچنین گفت: نباید بگوییم این مربی را چه کسی انتخاب کرد و برای چی. با سه ماه هیچ‌کدام از این مربیانی که انتقاد می‌کنند هم موفق نمی‌شدند. نمی‌خواهم از کسی اسم بیاورم، اما حتی اگر بهترین مربی ایران هم بود نمی‌توانست نتیجه بگیرد. اگر مربی خارجی مثل کی‌روش هم بود نمی‌توانست نتیجه بگیرد. الان هم نباید اینقدر از عنایتی انتقاد کنیم. او هم زندگی دارد، خانواده دارد. ضمن اینکه کمک‌هایش هم هستند.

سلطانی گفت: به نظرم عنایتی مقابل هنگ‌کنگ بدشانسی آورد، چون تیمش موقعیت‌های زیادی داشت که گل نشد. یک وقت‌هایی توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود. یادم می‌آید آن سالی که ما در پرسپولیس در جام حذفی به خیبر خرم آباد باختیم هم همین اتفاق افتاد. توپ به تیر چپ می‌خورد، به تیر راست می‌خورد، اما داخل دروازه نمی‌رفت. حالا آن زمان باید می‌گفتیم علی پروین مربی خوبی نیست؟ زیبایی‌های فوتبال به همین چیزهاست.من به عنایتی حق می دهم و به او خسته نباشید می‌گویم. من این مشکلات را گردن فدراسیون می‌گذارم و آنها باید جوابگوی شکست باشند.

دیدگاه‌ها