کد خبر : 1971781 | 18 مهر 1402 ساعت 21:25 | 40.7K بازدید | 9 دیدگاه

بعد از روزهای تلخ بایرن مونیخ

مانه کنار کریس رونالدو دوباره لبخند می‌زند!

اولیور کان، رئیس سابق بایرن مونیخ، به انتقادات از سفرش به عربستان پاسخ داده و می‌گوید از اینکه در این سفر موفق به دیدار با سادیو مانه شده خوشحال است.

مانه کنار کریس رونالدو دوباره لبخند می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، سفر اخیر اولیور کان، رئیس سابق بایرن مونیخ، به عربستان باعث شد او در آلمان و اروپا با انتقادات زیادی مواجه شود.

سفر کان به عربستان باعث شد در این کشور رسانه‌ها مدعی شوند رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ به زودی سمتی مدیریتی در یکی از باشگاه‌های این کشور به دست خواهد گرفت. کان تا ماه مه گذشته روی صندلی ریاست بایرن مونیخ نشسته بود، ولی در پایان فصل گذشته و با اینکه بایرن قهرمان بوندس‌لیگا شد او به همراه حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه، اخراج شدند.

1938524

اولیور کان امروز برای اولین بار درباره سفری که به عربستان داشت صحبت کرد و ضمن پاسخ دادن به انتقادها گفت در این سفر فرصت آن را داشت که با سادیو مانه، بازیکن فصل گذشته بایرن که این روزها در النصر بازی می‌کند، دیدار کند و از این بابت خوشحال است.

رئیس سابق بایرن مونیخ در صحبت‌هایش گفت: "از اینکه در باشگاه النصر موفق شدم سادیو مانه را ببینم و با او صحبت کنم خیلی خوشحالم. بعد از دوران سختی که او در بایرن سپری کرد خیلی خوب بود که می‌دیدم بار دیگر لبخند روی لب‌های او نشسته است. مانه آنجا خوشحال است و دوست دارد با النصر جام ببرد".

سادیو مانه که با جدا شدن از لیورپول راهی بایرن مونیخ شده بود در تنها فصل حضورش در این باشگاه روزهای سختی را سپری کرد و در نهایت با پایان فصل گذشته راهی النصر شد تا در این تیم با کریستیانو رونالدو همبازی شود.

دیدگاه‌ها