کد خبر : 1971800 | 18 مهر 1402 ساعت 23:25 | 30.3K بازدید | 11 دیدگاه

پاسخ تند عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال؛

مستنداتی دارم که افشای آن به نفع هیچکس نیست!

احمدرضا براتی از وجود مستنداتی علیه کمیته زنان هیئت فوتبال خبر داد.

مستنداتی دارم که افشای آن به نفع هیچکس نیست!

به گزارش “ورزش سه”، در حاشیه انتخابات هیات فوتبال تهران و سخنان جنجالی نایب رئیس زنان، منصوره سادات هاشمی، مبنی بر اینکه احمدرضا براتی بخش زنان را در ۶ ماه گذشته کنار گذاشته بوده است، احمدرضا براتی مقابل دوربین خبرنگار ما پاسخ هاشمی را داد.

ویدئو: 313282

براتی در پاسخ به این سوال که آیا ادعای خانم هاشمی درست است گفت: شما به عنوان خبرنگار فعال حوزه زنان بهترین قاضی هستید و اگر همین فردا چند گزارش از خانم‌های فوتبال و فوتسال بگیرید و نظر آن‌ها را بپرسید، آن‌ها بهتر قضاوت خواهند کرد. کسی را کنار نگذاشتیم، اما یک سری الزامات قانونی و شفافیت مالی مدنظر من بود که متاسفانه از ناحیه کمیته زنان هیئت فوتبال تهران، این درخواست‌های من اجابت نشد، همین الان هم این درخواست‌ها اجابت نشده و به همین دلیل بنده گفتم مادامی که این الزامات قانونی رعایت نشود، حقوق زنان فوتبال تهران رعایت نشود، من با این تیم همکاری نخواهم کرد.

او ادامه داد: دوست ندارم بیشتر از این بگویم که چه اتفاقاتی در هیات فوتبال تهران در بخش زنان نیفتاده است. مکاتبات و اسناد شفاف است اما نمی‌خواهم بیش از این موضوع را باز کنم.

براتی در پاسخ به این سوال که آیا اشاره او به محرومیت شهرزاد نصیری توسط کمیته اخلاق است گفت: در این مورد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اظهارنظر کنند بهتر است. ولی می‌خواهم بگویم بنده در خصوص فوتبال زنان به کیفیتی رفتار کردم که مطالبه زنان استان تهران بوده است. اگر بخواهم پاسخ این عزیزان را بدهم، اسناد و مدارکی را منتشر می‌کنم که چندان جالب نخواهد بود!

ویدئو: 313284

براتی ادامه داد: مادامی که در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و نایب رئیس استان تهران باشم از حقوق زنان تهرانی دفاع خواهم کرد و بر اجرای قوانین در این حوزه پافشاری خواهم کرد. دوستان تصور نکنند که چون تا دیروز سرپرست هیئت تهران بودم و امروز دیگر نیستم، از مواضع قبلی خودم عقب‌نشینی می‌کنم.

سرپرست پیشین هیئت فوتبال تهران در پایان گفت: با کسانی که قوانین را رعایت کنند متواضعانه کنار خواهم آمد و اگر کسی مقابل اجرای قانون مقاومت کند، حتما در برابرش خواهم ایستاد. درمورد تمام صحبت‌هایی هم که انجام دادم مدارک و مستندات کافی دارم که فعلا آن‌ها را منتشر نخواهم کرد.

دیدگاه‌ها