کد خبر : 1971808 | 19 مهر 1402 ساعت 04:45 | 26.6K بازدید | 13 دیدگاه

120 نفر را برای پول بیشتر به خطر نیندازید؛

رئیس ناپولی: لطفا ما را به عربستان نبرید!

در روزهای اخیر حواشی و تنش‌های مختلفی پیرامون مسابقات سوپرکاپ ایتالیا که قرار است در عربستان برگزار شود، شکل گرفته است.

رئیس ناپولی: لطفا ما را به عربستان نبرید!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی، قهرمان فصل گذشته لیگ ایتالیا و اینترمیلان، قهرمان جام حذفی این کشور، به همراه دو نایب قهرمان مسابقات، لاتزیو و فیورنتینا، در سوپرکاپ ایتالیا که قرار است در ماه ژانویه در عربستان سعودی برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد ناپولی و فیورنتینا تهدید کرده‌اند که با شرایط فعلی از حضور در سوپرجام ایتالیا خودداری می‌کنند، چرا که تاریخ برگزاری این مسابقات مصادف با مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

این روزنامه همچنین اعلام کرد که دو باشگاه ایتالیایی در حال بررسی انصراف از مسابقات و صرف نظر از جوایز مالی و ورزشی هستند و در صورت قطعی شدن انصراف ناپولی و فیورنتینا، تیم‌های حاضر در رده‌های بعدی یعنی میلان و آتالانتا جایگزین آنها خواهند شد.

این در حالی است که اورلیو دی لائورنتیس، مالک ناپولی، خواستار بازگشت این مسابقات به ایتالیا شده است. او در گفت‌وگویی در این باره گفت: آیا دیده‌اید در آن منطقه چه می‌گذرد؟ چطور می‌توانید به این فکر کنید که 120 بازیکن را در هواپیما بگذارید و به عربستان ببرید؟ این‌همه فقط برای کسب چند میلیون بیشتر؟

وی افزود: بیایید این بازی را در ورزشگاه المپیک (در رم) انجام دهیم. البته اینطور نیست که بخواهیم آن مسابقه را تحریم کنیم و فقط خواستم در مورد تغییر مکان مسابقه فکر کنیم.

سوپرکاپ ایتالیا ابتدا قرار بود بین 4 تا 8 ژانویه برگزار شود، اما به درخواست مقامات عربستانی در اوایل ماه جاری، این تاریخ به 21 تا 25 موکول شد. البته لیگ ایتالیا تاریخ‌های جدید را تایید نکرد، اما برنامه‌ریزی این موضوع را تایید می‌کند.

دیدگاه‌ها