کد خبر : 1971837 | 19 مهر 1402 ساعت 09:22 | 41.6K بازدید | 13 دیدگاه

استقبال قهرمانانه از نیمار: به برزیل خوش آمدی!

نیمار، ستاره برزیلی الهلال، در حالی برای حضور در اردوی تیم ملی به کشورش برگشت که با استقبال جمع زیادی از طرفدارانش روبرو شد.

استقبال قهرمانانه از نیمار: به برزیل خوش آمدی!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار یکی از پرطرفدارترین بازیکنان حال حاضر فوتبال برزیل است و طرفداران پر و پا قرصی دارد که به خاطر دیدن او به ورزشگاه می‌روند. 

او با وجود این که در طول چند سال اخیر در اکثر دیدارهای مهم تیمش به دلیل مصدومیت غایب بوده و نتوانسته آنها را به افتخار خاصی برساند و جامی را برای برزیل به ارمغان بیاورد اما همچنان از محبوبیت خاصی بین مردم این کشور برخوردار است. 

1930716

این بازیکن ساعاتی پیش برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر وارد این کشور شد و با استقبال گرمی از سوی طرفدارانی روبرو شد که برای دیدن او جمع شده بودند تا مشخص شود که حضور او در فوتبال عربستان هیچ خدشه‌ای به محبوبیتش وارد نکرده است. 

تیم ملی برزیل در تاریخ سیزدهم اکتبر باید در خاک کشور خودش و در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف ونزوئلا برود و پنج روز بعد هم در زمین اروگوئه روبروی این تیم قرار خواهد گرفت. 

آنها امیدوار هستند که حضور نیمار مسیر صعود این تیم به جام جهانی را هموارتر کند و او بتواند این تیم را در جام جهانی که این بار در قاره آمریکا برگزار خواهد شد به جامی که سال‌هاست انتظارش را می‌کشند برساند.

دیدگاه‌ها