کد خبر : 1971858 | 19 مهر 1402 ساعت 10:58 | 34.3K بازدید | 57 دیدگاه

طعنه ستاره سابق به رئال: همه می‌دانند چه خبر است

آلوارو موراتا، ستاره سابق رئال مادرید، پاسخ جالبی به سوالی درباره رفتار داورها با رئال مادرید و سایر تیم‌ها داد.

طعنه ستاره سابق به رئال: همه می‌دانند چه خبر است

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره رفتار داوران و تصمیمات آنها با دو تیم بزرگ حاضر در لیگ اسپانیا در چند هفته اخیر بسیار داغ و جدی شده و اظهارات بسیاری در این باره مطرح شده است. 

باز شدن پرونده نگریرا در دادگاه و اتهام پرداخت رشوه که از سوی قاضی این پرونده در دادستانی اسپانیا به بارسلونا وارد شد باعث شد که صحبت‌هایی هم علیه رئال مادرید و تبعیض داوری به سود این تیم به گوش برسد. 

پیش از این چند بازیکن و حتی مدیرعامل و سرمربی اتلتیکو مادرید مدعی شده بودند که رفتارها با این تیم همشهری که رقیب قدیمی و به نوعی حتی دشمن آنها محسوب می‌شود همیشه متفاوت بوده و حالا ستاره این تیم که سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را داشته هم این صحبت‌ها را تایید کرده است. 

1935894

موراتا در پاسخ به این سوال که آیا داوران در دوران بازی برای اتلتیکو همان رفتاری را با تو دارند که در رئال مادرید داشتند گفت: «شما همین حالا هم جواب این سوال را می‌دانید، همه جواب این سوال را به خوبی می‌دانند.»

بسیاری از باشگاه‌های حاضر در لالیگا معتقد هستند که رفتارهای داوران با بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا متفاوت است و قصد دارند برای تغییر این وضعیت به صورت جدی تلاش کنند.

دیدگاه‌ها