کد خبر : 1971885 | 19 مهر 1402 ساعت 12:55 | 37.7K بازدید | 38 دیدگاه

خارق‌العاده و بی‌رقیب: فقط رونالدو مثل بلینگام است

لوکا دانچیچ، ستاره ان بی ای، می‌گوید درخشش جود بلینگام را پیش از این تنها در بازی کریستیانو رونالدو دیده است.

خارق‌العاده و بی‌رقیب: فقط رونالدو مثل بلینگام است

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از دورتموند راهی رئال مادرید شد و نمایشی درخشان و خیره‌کننده را تا به حال در ترکیب این تیم ارائه کرده است. 

او به ناجی تیم کارلو آنچلوتی تبدیل شده و توانسته روی 13 گلی که رئال تا به اینجای فصل وارد دروازه حریفان کرده تاثیرگذار باشد که از این بین 10 گل را خودش به ثمر رسانده است تا نشان دهد که هزینه قابل توجه پرداخت شده برای انتقالش بی‌دلیل نبوده است. 

1937551

این رکوردی است که پش از این رونالدو در سال 2009 و پس از پیوستنش به رئال مادرید موفق به ثبت آن شده بود و هیچ بازیکنی دیگر در اولین فصل پوشیدن پیراهن این تیم چنین آماری را از خود به جای نگذاشته بود. 

همین درخشش باعث شد که حتی دانچیچ که یکی از طرفداران سرشناس رئال مادرید است هم شیفته این ستاره انگلیسی شود و او را با رونالدو که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است مقایسه کند. 

این ستاره تیم دالاس ماوریکس در این باره به خبرنگاران گفت: «من آمار او را دیدم که در 10 بازی موفق شده است 10 گل به ثمر برساند. تنها بازیکنی که پیش از او چنین کاری را انجام داده رونالدو است. بلینگام واقعا خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها