کد خبر : 1971886 | 19 مهر 1402 ساعت 13:07 | 23.5K بازدید | 12 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی کبدی زیر تیغ جراحی

باید جواب کری هندی‌ها را بدهیم!

غزال خلج کاپیتان تیم ملی کبدی ایران بعد از بازی با رباط پاره در هانگژو، حالا به فکر درمان پای مصدوم خودش است.

باید جواب کری هندی‌ها را بدهیم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تیم ملی کبدی زنان ایران در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی بود که غزال خلج کاپیتان تیم ملی ایران دلیل عدم حضور خود در حملات تیم را فاش کرد و گفت: "امروز با رباط صلیبی پاره و روی یک پا، برابر چین تایپه بازی کردم و با هماهنگی کادر فنی به دلیل این آسیب، در حمله شرکت نداشتم."

این بازیکن که با مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو به تهران بازگشته، حالا با انگیزه‌ای دوچندان در خصوص آینده صحبت می‌کند و بدون استراحت به دنبال کارهای عمل جراحی زانوی خود است: " به هیچ عنوان كبدى و ورزش حرفه‌اى را كنار نخواهم گذاشت، ٣٣ سال كه سنى نيست، بايد انتقام هانگژو را از هندى‌ها بگيريم. هندى‌ها در بازي‌هاى هانگژو خيلى كرى خواندند. البته با همين رباط صليبى پاره و همت بچه‌ها اگر در نيمه نهايى به هند خورده بوديم آنها را مى‌برديم. چين تايپه سرعتى است، با زانوى خراب در مقابل آنها نمى‌شد كارى كرد. اما هندى‌ها قدرتى هستند و مى‌شد آنها را برد."

غزال خلج درباره برنامه خود برای درمان پای مصدومش می‌گوید: "بايد سريع زانويم را عمل كنم، مى‌خواهم زودتر به زمين مسابقه برگردم، بايد جواب كرى هندى‌ها را بعد از شكست مقابل چين تايپه، در زمين مسابقه بدهيم."

دیدگاه‌ها