کد خبر : 1971894 | 19 مهر 1402 ساعت 13:41 | 4.9K بازدید | 5 دیدگاه

احمدی: برد مقابل نساجی برای‌ ما اهمیت زیادی داشت

هافبک چپ پای انزلی‌چی‌ها با ابراز خوشنودی بابت پیروزی تیمش در جدال با نساجی از تلاش‌شان برای تداوم این موفقیت و دستیابی به جایگاه مناسب در جدول خبر داد.

احمدی: برد مقابل نساجی برای‌ ما اهمیت زیادی داشت

به گزارش ورزش سه، مهران احمدی هافبک ملوان با ابراز خوشنودی بابت پیروزی ارزشمند تیمش در دربی شمال مقابل نساجی قائمشهر، از انگیزه تیمش برای کسب نتیجه در حضور هواداران این تیم خبر داد و گفت: ما از ابتدا فقط برای سه امتیاز وارد زمین شدیم و خیلی خوشحالیم که به این مهم دست پیدا کردیم. گرفتن امتیاز در همه بازی‌ها برای ما مهم است اما این بازی به دلیل کری زیاد بین طرفداران و معروف بودن به دربی شمال که دو تیم ریشه‌دار شمالی به مصاف هم می‌روند نتیجه‌اش برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار بود و باید درحالی که ما خارج از زمین باهم مثل برادر هستیم برای کسب سه امتیاز می‌جنگیدیم.

هافبک موثر ملوان در این جدال با اشاره به حضور هواداران خانم این تیم در ورزشگاه و جو فوق العاده‌ای که شکل گرفته بود گفت: برای تیمی با قدمت ملوان که محبوبیت آن در بین تک تک هواداران و مردم انزلی رخنه کرده، هوادار خانم و آقا معنا ندارد و تک تک آنها به تیم عشق می‌ورزند و ملوان مثل خانواده آنهاست. خدا را شکر تیم ما از حضور همزمان هواداران خانم و آقا بهره‌مند است و امیداورم که حضور هواداران خانم که شور و هیجان قابل توجهی دارند و قدم‌شان نیز خیر و همراه با بردهای ما بوده، تداوم داشته باشد. همیشه از ما حمایت کنند و ما نیز تلاش خواهیم کرد باعث خوشحالی آنها شویم.

1928364

شماره ۸۸ انزلی چی‌ها در واکنش به اتلاف وقت توسط بازیکنان نساجی گفت: ترجیح می‌دهم در رابطه با بازیکنان محترم تیم حریف نظری ندهم. فوتبال همین است و ممکن است روزی خسته و تحت فشار باشی و برای استراحت دست به همچین کارهایی بزنی. مهم این است که بازی بدون هیچ مشکلی به طور دوستانه به پایان رسید. هیچ چیزی برای ما مهمتر از شادی و لبخند هواداران ملوان نیست و تیم ما و کادر مدیریتی تمام تلاش‌مان این است که تمامی هواداران ملوان که برای دیدن بازی‌های ما وقت می‌گذارند شاد باشند و خوشحال به خانه بروند.

دیدگاه‌ها